reklama

Więcej o:

reklama

  • Więcej na reklamę

    rynkowa wzrosną nakłady reklamowe w internecie i reklamie zewnętrznej. Wartość rynku reklamowego w Polsce w 2007 r. wyniosła niemal 6,6 mld zł. Według szacunków Starlinka oznacza to, że wydatki reklamodawców w mediach wzrosły w zeszłym roku o blisko 16,2 proc. Najwyższą dynamikę, w porównaniu z rokiem

  • Będzie więcej reklam na urządzenia przenośne

    Według uczestników amerykańskiego sympozjum Mobile Ad Degree obecnie najpopularniejsze są dwa rodzaje reklam na typowe platformy przenośne, a przede wszystkim na telefony komórkowe. Pierwsza wykorzystuje możliwości lokalizacyjne większości dzisiejszych urządzeń przenośnych. Druga zaś to klasyczne

  • Dlaczego Polacy nie lubią reklam?

    boleśnie takiego spotu w przerwie romantycznego filmu, nie daj Boże puszczonego jeszcze w porze kolacji? Cóż, środki na rozmaite ludzkie dolegliwości istnieją i mogą domagać się zauważenia przez ogół, ale czy trzeba je sprzedawać w tak bezpośredni sposób? Czy można się dziwić, że reklamy wkurzają Polaków

  • Rynek reklamy ma się dobrze

    przychody reklamowe ogółem mają wzrosnąć o 10,2 proc., w przyszłym - o 7,1 proc. Zdaniem ekspertów z CR Media rynek korzysta przede wszystkim na ożywieniu gospodarczym, ale też odcina kupony po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. "W połączeniu z wyjątkowo niskimi cenami reklamy, jak na warunki

  • Reklama z "foczkami" nie dyskryminuje

    Billboard jest reklamą lubelskiego basenu. Przedstawia stojącą w wodzie kobietę w kostiumie kąpielowym, obok niej znajduje się narysowana foka, wszystko zaś jest opatrzone hasłem "pływaj z foczkami". Skargę na ten plakat złożył jeden z odbiorców. Argumentował, że słowo foczka w młodzieżowym slangu

  • "Głupia kobieto" to reklama obraźliwa

    Chodzi o reklamówkę firmy Euro-net, którą we wrześniu nadawał III Program Polskiego Radia. Jednemu ze słuchaczy się nie spodobała. Poskarżył się Komisji Etyki, która działa przy Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy. Związek tworzą i firmy produkujące reklamy, i reklamujący się producenci

  • Odbiorcy zmęczeni reklamami

    Ulubiony serial bez reklam? W Polsce to brzmi jak bajka, ale amerykańscy reklamodawcy już zaczynają eksperymentować. Nie oznacza to, że w trakcie takiego serialu do widza nie dociera przekaz komercyjny. Wręcz przeciwnie - produkty i usługi pojawiają się na ekranie. W ciągu ostatnich kilku miesięcy

  • Drugie życie reklamy

    Dyskusja między stacjami telewizyjnymi a reklamodawcami trwa od niemal siedmiu lat, kiedy na rynku pojawiło się TiVo, pionier nagrywarek z twardym dyskiem umożliwiających przewijanie reklam (wystarczy nacisnąć guzik na pilocie, by nagrany program przewinąć do przodu o 30 sekund). Dziś firmy płacą

  • Użytkownicy Firefoksa najrzadziej klikają na reklamy

    Według badania, najczęściej reklamy wabią internautów korzystających z przestarzałego Internet Explorera 5.0 - klikają oni na 0,39 proc. reklam. Im nowsza wersja IE, tym ten współczynnik jest niższy - dla 5.5 wynosi 0,33 proc. a dla 6.x - 0,23 proc. Na przeciwnym biegunie są użytkownicy Firefoksa