Była żona Rafała Piaseckiego, która w 2017 roku opublikowała nagrania dokumentujące, że mąż znęcał się nad nią fizycznie i psychicznie, użyczyła swojego wizerunku na potrzeby kampanii reklamowej rajstop Adrian.
Na najnowszym billboardzie reklamowym firmy Adrian widnieje hasło "Walcz o siebie! Ja to zrobiłam!!", sygnowane nazwiskiem Karoliny Piaseckiej. Na zdjęciu, które towarzyszy hasłu, znajduje się sama Piasecka ubrana w pończochy i białą koszulę, kuli się w wystraszonej pozie i ma na twarzy ślady pobicia. Na plakacie widać także sylwetkę mężczyzny z zaciśniętą pięścią.
Karolina Piasecka w lutym 2017 r. ujawniła nagrania, na których zdemaskowała męża, który się nad nią znęcał fizycznie i psychicznie. Rafała P. skazano w sierpniu za psychiczne i fizyczne znęcanie się nad nią na dwa lata bezwzględnego więzienia.
Firma Adrian, która nazywana jest nawet "polskim Benettonem", od lat deklaruje, że chce aby jej kampanie reklamowe nie służyły wyłącznie sprzedaży rajstop, ale miały również rozbudowany przekaz społeczny.
>>> Przemoc seksualna dotyka polskie kobiety:
I tak np. w jednej z poprzednich kampanii wystąpiła Anna Grodzka z hasłem "Mam prawo być sobą". Rok temu, z okazji 1 listopada, na plakatach ukazało się zdjęcie kobiety w rajstopach firmy, stojącą obok nagrobka, z cytatem ks. Twardowskiego - "Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą". Po kontrowersjach, jakie wzbudziła ta reklama, hasło pospiesznie zmieniono na "…z miłości, o której nie zdążyłam powiedzieć".
Na billboardach Adriana pojawiło się także zdjęcie Jyoti Amge, mieszkanki Indii, najmniejszej kobiety na świecie, która ma 62,8 cm wzrostu i waży ok. 6 kg. "Jestem najmniejszą kobietą świata. Czy nie miałam prawa się urodzić?" - głosiło hasło tej kampanii.
Adrian odnotowuje również wydarzenia polityczne i społeczne. W czasie kampanii do ubiegłorocznych wyborów samorządowych rajstopy wyprodukowane przez Adriana były promowane jako „nr 1 na wszystkich listach”.