Karolina Piasecka, ofiara przemocy ze strony byłego męża, wystąpiła w kontrowersyjnej kampanii

Karolina Piasecka, była żona byłego już radnego PiS, ktory został skazany za znęcanie się nad rodziną, wystąpiła w kampanii producenta rajstop Adrian. Firma jest znana z kampanii reklamowych, które wzbudzają emocje i są szeroko komentowane w mediach. Tym razem postawiono na przekaz emancypacyjny. "Walcz o siebie! Ja to zrobiłam!!" - to hasło przewodnie kampanii.

Była żona Rafała Piaseckiego, która w 2017 roku opublikowała nagrania dokumentujące, że mąż znęcał się nad nią fizycznie i psychicznie, użyczyła swojego wizerunku na potrzeby kampanii reklamowej rajstop Adrian.

Karolina Piasecka zachęca ofiary przemocy, aby zawalczyły o swoją godność

Na najnowszym billboardzie reklamowym firmy Adrian widnieje hasło "Walcz o siebie! Ja to zrobiłam!!",  sygnowane nazwiskiem Karoliny Piaseckiej. Na zdjęciu, które towarzyszy hasłu, znajduje się sama Piasecka ubrana w pończochy i białą koszulę, kuli się w wystraszonej pozie i ma na twarzy ślady pobicia. Na plakacie widać także sylwetkę mężczyzny z zaciśniętą pięścią.

Karolina Piasecka w lutym 2017 r. ujawniła nagrania, na których zdemaskowała męża, który się nad nią znęcał fizycznie i psychicznie. Rafała P. skazano w sierpniu za psychiczne i fizyczne znęcanie się nad nią na dwa lata bezwzględnego więzienia.

Adrian słynie z kontrowersyjnych kampanii

Firma Adrian, która nazywana jest nawet "polskim Benettonem", od lat deklaruje, że chce aby jej kampanie reklamowe nie służyły wyłącznie sprzedaży rajstop, ale miały również rozbudowany przekaz społeczny.

>>> Przemoc seksualna dotyka polskie kobiety:

Zobacz wideo

I tak np. w jednej z poprzednich kampanii wystąpiła Anna Grodzka z hasłem "Mam prawo być sobą". Rok temu, z okazji 1 listopada, na plakatach ukazało się zdjęcie kobiety w rajstopach firmy, stojącą obok nagrobka, z cytatem ks. Twardowskiego -  "Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą". Po kontrowersjach, jakie wzbudziła ta reklama, hasło pospiesznie zmieniono na "…z miłości, o której nie zdążyłam powiedzieć".

Na billboardach Adriana pojawiło się także zdjęcie Jyoti Amge, mieszkanki Indii, najmniejszej kobiety na świecie, która ma 62,8 cm wzrostu i waży ok. 6 kg. "Jestem najmniejszą kobietą świata. Czy nie miałam prawa się urodzić?" - głosiło hasło tej kampanii.

Adrian odnotowuje również wydarzenia polityczne i społeczne. W czasie kampanii do ubiegłorocznych wyborów samorządowych rajstopy wyprodukowane przez Adriana były promowane jako „nr 1 na wszystkich listach”.

Więcej o: