Komisja Etyki Reklamy: reklama z hasłem "Lodzika nie będzie" jest seksistowska

Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklamy napoju energetycznego Devil i jogurtu Loveyo są sprzeczne z dobrymi obyczajami i seksistowskie - donosi portal Press.pl.

W internetowej reklamie napoju energetycznego Devil widzimy nagą kobietę, która trzyma puszkę. "Devil otworzy każdą Ci puszkę" głosi hasło. Autor skargi uważał, że reklama jest seksistowska, a ponadto wprowadza w błąd. Powód? Napój Devil nie jest w stanie otworzyć każdej puszki. Firma odpowiedziała już na zarzuty, które uznała Komisja Etyki Reklamy. Celem firmy nie było przedstawienie treści dyskryminujących ze względu na płeć. Natomiast zdjęcia ponętnej kobiety nie są seksistowskie, a jedynie ukazują piękno kobiecego ciała - twierdzą przedstawiciele firmy.

KER uznała skargę na reklamę jogurtu Loveyo, która wykorzystuje wizerunek kobiety i hasło "Lodzika nie będzie". Osoba, która zaskarżyła reklamę, uznała, że jest ona "niesmaczna i w bezpośredni sposób nawiązuje do czynności seksualnych". Więcej w portalu Press.pl

Więcej o: