Nasz Dziennik

"Nasz Dziennik" jest dziennikiem o zasięgu ogólnopolskim. Posiada charakter katolicko – narodowy. Na jego łamach publikowane są przede wszystkim wiadomości, podzielone na różne działy.
Pierwszy dział dotyczy aktualności z Polski. Znajdują się w nim również wiadomości dotyczące Kresów Wschodnich jak i Polonii, rozsianej po całym świecie. Drugi dział do wiadomości ze świata, w którym czytelnicy dowiadują się o sprawach społecznych i politycznych w innych państwach. Dział "wiara" opisuje wszystkie aktualności z życia Kościoła Katolickiego, zarówno w Polsce, jak i na świecie. Pozostałe działy dotyczą innych dziedzin życia społecznego, takich jak ekonomia i sport. Pismo wzbogacane jest ponadto o kilka tematycznych dodatków, traktujących między innymi o domu i ogrodzie czy turystyce.

Powstanie pisma i redaktorzy naczelni

Pierwszy numer "Naszego Dziennika" trafił do kiosków w roku 1998. Dziennik powstał dzięki staraniom ojca Tadeusza Rydzyka i jest blisko związany z innymi mediami – Radiem Maryja i Telewizją "Trwam". Pierwszym redaktorem pisma był Artur Zawisza, po którym funkcję tę objął Artur Górski. W roku 1999 posadę redaktora naczelnego objęła Ewa Nowina – Konopka.

Współpracownicy "Naszego Dziennika"

Na łamach "Naszego Dziennika" pojawiają się artykuły i felietony wielu znanych publicystów. Stałą współpracę z pismem prowadzi między innymi prof. Krystyna Pawłowicz, dr. Cezary Mech, Marian Piłka, Ryszard Czarnecki czy Barbara Wachowicz. Oprócz samych wiadomości, dziennik publikuje felietony poświęcone sprawom społecznym, polityce i gospodarcze.

Nasz Dziennik

Więcej o:

Nasz Dziennik

  • Słabszy maj dzienników, zwlaszcza "Dziennika"

    Sprzedaż "Gazety Wyborczej" w maju wyniosła 428,6 egzemplarzy, co oznacza spadek o 4,3 proc. wobec maja ubiegłego roku. Zdaniem Krzysztofa Urbanowicza, prezesa firmy Mediapolis i autora blogu o mediach, spadki sprzedaży dzienników to efekt zmęczenia czytelników kolejnymi kolekcjami dodawanymi

  • "Dziennik" za 1,80 zł

    Od najbliższego czwartku za wydanie "Dziennika" w dniu powszednim czytelnicy będą płacić 1,80 zł, a nie - jak dotychczas - 1,50 zł. Cena w piątki pozostanie bez zmian i wyniesie 2 zł. Wydanie weekendowe zdrożeje z 1,5 do 2 zł. - Podwyżka ceny jest zgodna z założeniami biznesplanu - tłumaczy

  • Czy to "Dziennik", czy miesięcznik?

    "Tuż po wyborze Pöttering udzielił "Dziennikowi" wywiadu" - ogłosiła gazeta na pierwszej stronie. Biuro prasowe nowego szefa europarlamentu jest bardzo zdziwione. - Przewodniczący Pöttering nie rozmawiał wczoraj z "Dziennikiem". Wywiadu dla tej gazety, owszem, udzielił, ale na długo przed świętami

  • "Dziennik" podnosi cenę

    Polska filia niemieckiego koncernu wydawniczego Axel Springer testuje wyższą cenę swego najnowszego tytułu - "Dziennika". O tym, że ukazujący się od 18 kwietnia "Dziennik" zdrożał w niektórych województwach, poinformowały w swoich serwisach elektronicznych branżowe magazyny "Press" oraz "Media

  • Rośnie rynek dzienników

    Listopadowe wejście nowego tytułu "Agory", wydawcy "Gazety Wyborczej", zwiększyło sprzedaż wszystkich dzienników o 210,9 tys. egzemplarzy. W sumie rodacy w tym miesiącu kupowali codziennie 1 mln 609 tys. egzemplarzy gazet ogólnopolskich. Przed rokiem tylko 1 mln 358 tys. Lider rynku wydawany

  • Rodzice doceniają e-dzienniki

    Dzienniki elektroniczne funkcjonują już w kilkuset polskich placówkach oświatowych. Liczba ta zwiększa się bardzo szybko m.in. dzięki zmianom prawa. Od lipca tego roku polskie szkoły mogą w całości zrezygnować z prowadzenia dokumentacji w formie papierowej i zastąpić ją dziennikiem elektronicznym

  • Słabszy czerwiec dzienników

    - udzielili "Gazecie" wywiadów. Jednak prawdopodobnie pierwsze ciepłe dni obniżyły zainteresowanie Polaków polityką, więc sprzedaż większości dzienników ogólnopolskich spadła. Tabloidy poprawiły swoje wyniki nieznacznie. Największy, bo dwucyfrowy spadek sprzedaży przypadł na "Dziennik" wydawany przez polską

  • Trudny styczeń dzienników

    na ten okres - 482,3 tys. egzemplarzy. To oznaczało skok o 25 proc. wobec stycznia 2006 r., kiedy "Gazeta" sprzedawała 385,3 tys. egzemplarzy. Jednak kiedy strategię dwucenową stosować zaczęły konkurencyjne tytuły (w tym "Dziennik" i "Rzeczpospolita"), jej skuteczność znacząco osłabła. Liderem spadków

  • Redakcja "Wiadomości" odgryza się "Dziennikowi" za Libertas

    Pełna treść listu otwartego redakcji "Wiadomości" TVP - przeczytaj >> Dziś wzmianki o partii Ganleya znalazły się na sześciu pierwszych stronach "Dziennika". Kierownictwo "Wiadomości" (w niepodpisanym nazwiskami liście rozsyłanym przez rzecznika TVP) zwróciło uwagę na "dziwnie częstą" obecność