marketing
-
Niższe stanowiska i pensje, gorsze traktowanie. Oto świat kobiet w reklamie i marketingu [RAPORT]
Choć w reklamie i marketingu kobiety stanowią większość, to stoją raczej w drugim szeregu. Tylko 1/5 kobiet w branży deklaruje, że nie spotyka się z dyskryminacją ze względu na płeć. Prawie 60 proc. przyznaje, że nie bierze czynnego udziału w...
-
Tygodnik "Sieci": twórca Soku z Buraka zatrudniony w Urzędzie Miasta Warszawa. Odpowiedź ratusza
Tygodnik "Sieci" ustalił, że twórcą strony z memami oraz profili społecznościowych Sok z Buraka, jest PR-owiec Mariusz Kozak-Zagozda. Według tygodnika jest on zatrudniony w stołecznym ratuszu, pracuje również dla Platformy Obywatelskiej. Sami...
-
Senat wyda 330 tys. zł na gadżety promocyjne. Kupi m.in. kijki do selfie i "powerbank kamień"
Kijki do selfie, parasole, powerbanki w kształcie kamieni czy peleryny przeciwdeszczowe - takie m.in. przedmioty znajdziemy w zamówieniu publicznym Senatu. Izba wyższa wyda na promocyjne gadżety 330 tys. zł.
-
Woda Staropolanka reklamuje się razem z kontrowersyjną marką. Klienci oburzeni. "Nie macie obciachu?"
Producent wody "Staropolanka" (państwowa spółka KGHM) pochwalił się w sieci współpracą z kontrowersyjną marką odzieżową Red is Bad. Część klientów nie kryje swojego oburzenia tym faktem.
-
"Nowoczesna tabletka z ultracienką powłoczką". Dopytał, czy to działa szybciej. Producent przyznaje, że nie wie
Reklama wygląda bardzo atrakcyjnie. Ale gdy autor bloga Maltreting zaczyna się jej przyglądać, okazuje się, że producent sam nie wie, jak jest.
-
"Lodzika nie będzie". Internauci oburzeni hasłem sprzedawcy jogurtów
- Cały czas czekam, aż Loveyo usunie z Galerii obrzydliwy plakat z lodzikiem - napisała na Facebooku internautka oburzona kampanią reklamową krakowskiej firmy. Na plakacie widzimy wizerunek młodej kobiety, która wygraża palcem i mówi: "Lodzika nie...