WPP

Więcej o:

WPP

  • WPP przejmie amerykańską Grey Global Group

    transakcji (jej wartość, harmonogram i warunki) notowane na londyńskiej giełdzie WPP Group opublikuje w poniedziałek. Wiadomo jednak, że spółka zaproponowała akcjonariuszom Grey Global Group zapłatę w gotówce i w akcjach. Przegląd ofert odbył się w piątek wieczorem, a po nim sprzedający rozpoczęli negocjacje

  • Pentor przejęty przez Brytyjczyków

    aż tyle - mówi Krzysztof Kruszewski, szef firmy Millward Brown SMG/KRC, również kontrolowanej przez WPP Group. Krzysztof Siekierski, dyrektor do spraw badań w Pentorze, podkreśla, że taka jest strategia Research International. - W naszym regionie Europy mają one wyłącznie firmy stowarzyszone. Polska

  • Wyścig o Grey Global Group rozpoczęty

    Żaden z uczestników aukcji nie ujawnił wysokości oferty. Wcześniej jednak WPP, do której należą już takie agencje jak Ogilvy & Mather i J. Walter Thompson, informowała, że może wydać 1,1-1,2 mld dolarów. Wejście do gry Havasa pozwoli podnieść cenę powyżej 1,3 mld dolarów, czyli równowartości

  • Nadchodzi nowy król internetu? Czas mu sprzyja

    Snapchat, nieznana właściwie pokoleniu 40+ platforma społecznościowa, którą wymyślił Evan Spiegiel, nie sprawia na razie wrażenia dominującego gracza na rynku reklamy w internecie. To jednak może się szybko zmieniać. Co działa na korzyść Snapchata? Dla 35 proc. ankietowanych w ostatniej edycji

  • Apple czy Google? Oto pięć najbardziej wartościowych marek na świecie

    Używasz karty bankowej? A zatem na pewno znasz charakterystyczne logo, informujące, że karty tej można użyć dokonując płatności w systemie VISA. Z tego rozwiązania technologicznego korzysta wiele instytucji finansowych i banków. Tym samym, zasięg usług VISA jest globalny.   W raporcie dotyczącym

  • Havas może stracić budżet Intela

    amerykańskiego rywala - Grey Global Group. Jednak przegrał z brytyjskim gigantem WPP Group, a na rynku odżyły spekulacje o potencjalnym przejęciu Havasa przez większych konkurentów - Publicis Group lub WPP.

  • Grey Global wynajął doradców

    To trzecia co do wielkości grupa reklamowa w USA. Należą do niej m.in. agencje reklamowe Grey Worldwide, GCI oraz dom mediowy MediaCom. Analitycy wyceniają wartość holdingu na ok. 1,5 mld dol. Według nieoficjalnych informacji jego przejęciem są zainteresowani WPP Group oraz Publicis Group. Notowany

  • Gigantyczna odprawa prezesa Grey Global Group

    Informację podał też tygodnik "Media i Marketing Polska" w serwisie elektronicznym. Ed Meyer, który we wrześniu sprzedał Greya brytyjskiemu holdingowi WPP Group za 1,39 mld dol., wcale nie chce rezygnować ze stanowiska prezesa. Będzie kierował spółką do końca 2006 r. Jego podstawowe wynagrodzenie

  • Gorączka przejęć w internetowej reklamie

    AQuantive jest właścicielem firmy usług marketingowych Avenue A/Razorfish. Zatrudnia 2,6 tys. osób, w 2006 r. miała 54 mln dol. zysku przy obrotach 442,2 mln dol. To kolejna duża transakcja na rynku reklamy internetowej. Zaledwie dzień wcześniej agencja reklamowa WPP Group ogłosiła, że kupuje