W obrocie giełdowym znalazły się także już wyemitowane papiery - na otwarciu dały zysk 10 proc. Bankier.pl jest jednym z dwóch największych internetowych serwisów finansowych (obok Money.pl). Zarabia na reklamie oraz pośrednictwie i doradztwie finansowym. Giełda zakwalifikowała go do indeksu branży medialnej.
Wejście Bankier.pl na warszawski parkiet odbyło się w ekspresowym tempie - walne zgromadzenie zdecydowało o tym 27 lutego.
W ofercie publicznej akcje Bankier.pl cieszyły się wielkim wzięciem: inwestorzy chcieli kupić blisko 30 mln akcji, a do wzięcia było tylko 3,35 mln sztuk po cenie 7,5 zł. W sumie wszyscy chcieli kupić akcje warte 227 mln zł.
Chętni uczestniczący w book-buildingu (budowanie książki popytu) musieli zadowolić się otrzymaniem 14 na sto zamówionych akcji. Aż dwukrotnie mniej przydzielono pozostałym inwestorom. Największymi akcjonariuszami spółki byli przed ofertą: niemiecki fundusz bmp i polski MCI Management. Oferującym akcje był giełdowy Internetowy Dom Maklerski.