Media Trendy dla Agory

Agora (wydawca ?Gazety Wyborczej?) otrzymała cztery nagrody w konkursie Media Trendy.

Konkurs Media Trendy organizowany jest przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych oraz agencję Eskadra. Grand prix zdobyły dom mediowy MindShare Polska za kampanię Nike Run Warsaw oraz "Dziennik Bałtycki" za trójwymiarową gazetę, którą można czytać tylko w specjalnych okularach. Miesięcznik o zakupach "Avanti" zdobył statuetkę w kategorii czasopismo roku. Dziennikiem roku została bezpłatna gazeta "Metro". Z kolei miesięcznik o zakupach dla mężczyzn "Logo" uznano za debiut roku wśród mediów ogólnopolskich. "Logo" ukazywało się jako kwartalnik od kwietnia 2005 r., ale w tym miesiącu wydawca przekształcił go w miesięcznik. AMS zdobył nagrodę w kategorii marketing społeczny za projekt "AMS dla integracji", którego celem była zmiana postrzegania osób niepełnosprawnych i wsparcie oraz promocja ich aktywnego życia w społeczeństwie.

Ponadto jurorzy wyróżnili magazyny "Dziecko" i "Poradnik Domowy", dziennik "Metro", trójmiejską redakcję "Gazety Wyborczej" oraz AMS.