Awaria w Inteligo

We wtorek awarii uległ system bankowości internetowej Inteligo należący do PKO BP. Ponad milion klientów nie miało dostępu do swoich pieniędzy

Klienci nie mogli wypłacić pieniędzy z bankomatów ani zapłacić kartami Inteligo w sklepach. Niedostępny był serwis WWW oraz automatyczny serwis telefoniczny. Dłużej niż zwykle trzeba też było czekać na połączenie z konsultantem. Powodem awarii była nieprawidłowa praca jednego z elementów systemu informatycznego - tłumaczyła spółka na swojej stronie internetowej.

- Z tego, co wiem, awaria nastąpiła około południa - powiedział nam Marek Kłuciński, rzecznik PKO BP. - Około 16 udało się przywrócić działanie systemu.

Kilkugodzinny problem z Inteligo to przykra wpadka dla banku, który od początku października reklamuje się jako "Elektroniczny do potęgi ENTER". PKO Inteligo jest numerem 1 na rynku bankowości elektronicznej - z jego usług korzysta ponad milion osób.