"Gazeta Wyborcza" Dziennikiem Roku

Branżowy tygodnik "Media i Marketing Polska" przyznał "Gazecie Wyborczej" tytuł Dziennika Roku.

"Potwierdza siłę swojej marki. Jest nie tylko symbolem przemian ustrojowych w naszym kraju (...). Tę pozycję umacnia teraz poprzez aktywne obudowywanie marki. Poszukuje czytelników o różnorodnych potrzebach. Jest towarem z misją, zwiększającym sprzedaż egzemplarzową i wpływy z reklam" - tak o "Gazecie Wyborczej" napisała w swoim komunikacie spółka VFP Communications, wydawca "Media i Marketing Polska".

Ten branżowy tygodnik nie po raz pierwszy wyróżnia Agorę i jej produkty. Już dwukrotnie (w tym i zeszłym roku) przyznawał spółce tytuł Wydawcy Roku. Z kolei wydawany przez Agorę magazyn "Avanti" w 2004 r. został uznany za Debiut Roku.

W tym roku Wydawcą Roku według "Media i Marketing Polska" został Bonnier Business Polska (wydaje dziennik "Pulsu Biznesu"); Redaktorem Naczelnym Roku - Janusz Pawlak, szef podkarpackiego dziennika "Nowiny"; Pismem Telewizyjnym Roku - "Imperium TV" (wydawane przez firmę Bauer); a Witryną Roku - serwis internetowy "Dziennika Wschodniego" (wydawanego przez spółkę Edytor Press).