Ofensywa ATM w telewizji publicznej

Grupa ATM znana dotychczas z produkcji dla Polsatu, takich jak "Bar" czy "Świat według Kiepskich", podbija telewizję publiczną

- Nie możemy być producentem jednej anteny, bo dla spółki giełdowej to spore zagrożenie. Teraz wchodzimy na emisyjne salony - TVP 1 i TVP 2 - ale każda ewentualna wpadka jest znacznie bardziej bolesna - mówi Andrzej Baworowski z ATM.

Firma realizuje na zamówienie telewizji publicznej trzy duże seriale. Dzięki podpisanym kontraktom ATM planuje osiągnięcie w tym roku obrotu w wysokości prawie 70 mln zł.

Jedna z produkcji to pięcioodcinkowa wersja filmu fabularnego "PitBull" w reżyserii Patryka Vegi. Zdjęcia są właśnie kręcone w Warszawie, premiera w połowie listopada w "Dwójce".

O policjantach opowiadać będzie także kolejny serial ATM-u "Biuro kryminalne" oparty na licencji niemieckiej. - TVP 2 zamówiła 16 odcinków. Każdy inspirowany jest autentyczną historią jakiejś zbrodni, pisany jest na podstawie tysiąca akt i anegdot opowiadanych przez starych policjantów - zdradza Baworowski. Dwójka po raz pierwszy pokaże serial 23 września. Jego reżyserem jest Okił Khamidow.

Od października na antenie TVP 1 śledzić będziemy losy bohaterów serialu "Warto kochać". - To 24-odcinkowa opowieść nie tylko o emocjach, relacjach rodzinnych, o wchodzeniu w dorosłość i różne związki, ale też o tak poważnych sprawach, jak zarabianie na życie - opowiada Baworowski.

ATM zrealizował także dla "Jedynki" trzy pierwsze odcinki "Saloonu gier". - To będzie pierwszy w Polsce serial animowany o tematyce politycznej. Wystąpią w nim postaci łudząco przypominające najsłynniejszych polityków, ale to podobieństwo jest zupełnie przypadkowe - zapewnia Baworowski. - Nie znamy jeszcze daty emisji, bo mamy rok wyborczy, ale ten serial po prostu śmieszy i przeciw nikomu nie jest skierowany.