Zdaniem analityków marka Coca-Cola jest warta 67,5 mld dol. Na drugiej pozycji utrzymał się Microsoft, wyceniony na 59,9 mld dol. (pomimo spadku o prawie 1,5 mld dol.). A tuż za plecami giganta z Redmond znalazł się IBM - wart 53,7 mld dol.
W pierwszej dziesiątce znalazła się tylko jedna firma z Europy - fińska Nokia, której marka została wyceniona na 26,4 mld dol.
W porównaniu z ubiegłorocznym rankingiem największy skok wykonał eBay - wartość marki wzrosła o 21 proc., do 5,7 mld dol., a serwis aukcyjny znalazł się na 55. pozycji. W górę znacznie poszły też Samsung oraz firma komputerowa Apple - obie spółki zanotowały wzrost o 16 proc. (wartość marek wyceniono odpowiednio na 14,9 mld dol. oraz 7,9 mld dol.)
Według Interbrand najbardziej ucierpiał wizerunek firm: Sony, Morgan Stanley, Volkswagen oraz Hewlett-Packard.