Nowy tygodnik opinii "Ozon" już w kioskach

W czwartek wyszedł pierwszy numer "Ozonu", nowego ogólnopolskiego tygodnika opinii wydawanego przez Ozon Media. Pismo ma wyróżniać się na tle konkurencji formatem, będzie miało objętość około 100 stron, nakład 250 tys. egzemplarzy. Ma kosztować 4,5 zł.

Tygodnik ma stworzyć nową, odrębną wartość wśród tygodników opinii. Będzie on dogłębnie prezentować otaczający nas świat, pokazywać różne aspekty bieżących wydarzeń, jednocześnie zachowując dystans do postawy "handlarzy informacją". Nie znaczy to jednak, że "Ozon" będzie unikać trudnych tematów. Będą one obecne na łamach pisma, ale przedstawione w sposób wyważony. Informacja ma być podstawą do debaty tak aby czytelnik miał szansę wyrobienia własnej opinii na dany temat. Stąd też dla tygodnika pisać będą osoby reprezentujące różne środowiska i światopoglądy, wśród nich m.in. Daniel Odija, Filip Bajon, Paweł Althamer, Piotr Siemion, Andrzej Leder, Ryszard Bugaj, Sławomir Sierakowski, Piotr Sobieciński, Agata Passent, Szymon Hołownia - czytamy w informacji przesłanej wortalowi Wirtualnemedia.pl.

W tygodniku będą stałe rubryki:

- Otwieracz (zwrócenie uwagi na najważniejszy temat numeru),

- Spięcia (wydarzenia),

- Kryteria Dotyczenia (ważne sprawy przedstawione przez pryzmat ludzi),

- Zyski (biznes przez pryzmat sylwetek ludzi, którzy wbrew trudnościom odnoszą sukcesy),

- Życie (historie ciekawych osób),

- Psychologia (psychologiczne aspekty wydarzeń społecznych, politycznych),

- Kultura (prezentacja kultury, głównie mało znanej, głównie przez pryzmat młodych twórców),

- Siarkazm (znak firmowy "Ozonu"- rozmaite aspekty życia przedstawione w sposób śmieszny i ironiczny).

Najsilniejszymi akcjonariuszami Ozon Media są Janusz Palikot, właściciel Polmos Lublin S.A. Zespół wydawniczo-redakcyjny wspierają swoim doświadczeniem m.in. Jan Dybczyński - prezes spółki, wcześniej wieloletni Prezes Hachette Filipacchi Polska; Dariusz Rosiak - redaktor naczelny, wcześniej związany m.in. z PAP, Newsweekiem, Przekrojem, Forum; Agnieszka Kamola - dyrektor marketingu, wcześniej dyrektorem promocji magazynów (m.in. Newsweek) w Axel Springer Polska; Marcin Gudowicz - dyrektor reklamy, wcześniej Key Account Manager Axel Springer Polska, lider projektu Forbes Polska.

Czy będziesz czytał Ozon?