Media Trendy: deszcz nagród dla Agory

Siedem statuetek i wyróżnień zdobyły media Agory (wydawcy ?Gazety Wyborczej?) w konkursie Media Trendy.

"Gazeta Wyborcza" została dziennikiem roku, "Avanti" - magazynem roku, projekt książkowy "Gazety" "Wielkie powieści XX wieku" jurorzy uznali za najlepsze niekonwencjonalne wykorzystanie medium, a bezpłatny dziennik "Metro" zdobył statuetki za swoje akcje promocyjne "Podaj dalej" oraz "Jestem metroseksualny". Ponadto wyróżniono należącą do Agory spółkę outdoorową AMS (za akcję "Galeria Plakatu AMS") oraz miesięcznik "Kuchnia" (za udaną zmianę formuły).

Telewizją roku została TVN, tytuł internetowego medium roku zdobył komunikator Gadu-Gadu, a człowieka roku - Tomasz Lis, członek zarządu Polsatu ds. programowych.

Konkurs Media Trendy (wcześniej Media Trend) odbywa się od 5 lat i jest organizowany przez krakowską agencję reklamową Eskadra Promarket. Jury wyróżnia przedsięwzięcia marketingowe, powstające z inicjatywy mediów, które mają podnieść atrakcyjność medium dla odbiorcy oraz reklamodawców.

W tym roku po raz pierwszy współorganizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Agencji Reklamowych. Partnerem strategicznym Media Trendy są Agora oraz TVP.