Pismo ma wystartować w połowie kwietnia. Podobnie jak "Avanti" nowe pismo będzie połączeniem poradnika z przewodnikiem po zakupach, ale wydawca zapowiada, że "więcej uwagi poświęcone będzie poradnictwu". Magazyn skupi się nie tylko na odzieży i kosmetykach, ale również na elektronice, sporcie, autach i alkoholach.
Odbiorcą "Logo" ma być mężczyzna w wieku 20-40 lat, z pensją powyżej średniej krajowej, mieszkaniec miasta i dbający o swój wygląd. Kwartalnik będzie miał 140 stron, a cena wyniesie 5,9 zł. "Przewidywany nakład pierwszego numeru to 130 tys. egzemplarzy" - czytamy w komunikacie prasowym Agory. Spółka wydaje 13 magazynów, w tym "Avanti" - przewodnik po zakupach dla kobiet. Średnia sprzedaż tego tytułu w ubiegłym roku wyniosła 158 tys. egzemplarzy.
Wydawca podkreśla, że ""Logo" będzie pierwszym tego rodzaju cyklicznym wydawnictwem w Europie". Pisma o zakupach kwitną natomiast w USA, gdzie już ukazują się takie tytuły jak: "Cargo", "Domino", "Complex" oraz "Vitals".