To całkowicie nowe auto, skonstruowane z myślą o sprzedaży na rozwijających się rynkach. W 2010 r. Renault chce produkować nawet 700 tys. loganów rocznie w Rumunii, Iranie, Rosji, Maroko i Wenezueli, a być może też w Argentynie i Azji. W Polsce auto można zamówić od środy, sprzedaż zacznie się 17 lutego. Kilka miesięcy później trafi do salonów w Europie Zachodniej. Logan został skonstruowany jako "auto za 5 tysięcy euro". Przy obecnym kursie i z podatkami, za najtańszego Logana trzeba jednak w Polsce zapłacić prawie 7 tys. euro, czyli 29,9 tys. zł. W tej cenie rodzinny sedan z dużym bagażnikiem będzie konkurentem Fiata Panda (29,8 tys. zł), a także Thalii, małego sedana Renault z Turcji (najtańsza Thalia z silnikiem takim jak w Dacii Logan kosztuje 34,7 tys. zł). W przyszłym roku Renault chce w Polsce sprzedać 6 tys. Loganów (to 1,6 proc. rynku nowych aut). Thalia na zająć w przyszłym roku 1,9 proc. rynku (w tym roku ma to być 2,5 proc.).