Międzynarodowe wyróżnienie za "Szpital z sercem"

Polska kampania "Szpital z sercem" otrzymała wyróżnienie w konkursie "Golden World Awards for Excellence 2004". Zrealizowała ją warszawska agencja public relations Profile do akcji zainicjowanej przez "Wysokie Obcasy", miesięcznik "Dziecko" oraz Telekomunikację Polską

Konkurs Golden World Awards organizowany jest corocznie przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA), a Profile otrzymały wyróżnienie w kategorii "Społeczna Odpowiedzialność Biznesu" (były jedyną wyróżnioną agencją z Europy Wschodniej).

Akcja "Szpital z sercem" miała na celu poprawę warunków przebywania dzieci w szpitalach i umożliwienie im jak najczęstszego kontaktu z rodzicami i bliskimi. W ramach projektu w szpitalach zainwestowano przeszło 1,3 mln zł w poprawę warunków pobytu dzieci. W akcji uczestniczyła ponad połowa (588) oddziałów dziecięcych w Polsce, które zadeklarowały się przestrzegać dekalogu "Szpitala z Sercem".