Przywrócić "Life" do życia

Koncern Time Warner, wydawca m.in. tygodnika "Time", planuje powrót na rynek magazynu "Life"

"Life", który przestał się ukazywać w 1972 r., zmartwychwstanie w październiku jako bezpłatny dodatek weekendowy w blisko 50 amerykańskich gazetach (w tym w "Chicago Tribune", "Los Angeles Times" oraz "Newsday"). W efekcie tytuł będzie miał łączny nakład sięgający 12 mln egzemplarzy, czyli najwyższy spośród tytułów wydawanych przez spółkę Time Inc.

"Life" zaczął się ukazywać w 1936 r. jako tygodnik, ale na początku lat 70. został zawieszony. Wydawca próbował ożywić tytuł i sześć lat później przekształcił go w miesięcznik, bez sukcesu. Potem "Life" ukazywał się krótko podczas wojny w Zatoce Perskiej, jednak reklamodawcy przyjęli pismo bez entuzjazmu. Następnie Time Warner cyklicznie publikował specjalne wydania magazynu oraz nadał markę "Life" jednej ze swoich serii książkowych.

Według Andrew Blaua - odpowiedzialnego w Time Inc. za odrodzenie tygodnika - teraz "Life" będzie "nowym magazynem, dopasowanym do nowego systemu dystrybucji oraz obecnego stanu ducha Amerykanów".