Konferencja Social Media Recruitment for Higher Education. Start ju 17 listopada

"Social Media Recruitment for Higher Education" to corocznie organizowana konferencja, ktrej celem jest wymiana informacji i dobrych praktyk w zakresie najbardziej aktualnych rozwiza technologicznych i metod komunikacji, wykorzystywanych przez instytucje akademickie w procesie rekrutacji. W tym roku konferencja odbdzie si w dniach 17-18 listopada w Poznaniu.

#SMR4HE2016

Tegoroczna edycja połączy zarówno elementy prezentacji, wykładów ekspertów, ale również po raz pierwszy strefę Expo, zaplanowaną dla start-up’ów edukacyjnych.

Celem jest przedstawienie uczestnikom jak najszerszych możliwości rozwoju instytucji, tak aby każda z nich znalazła pasujące dla siebie rozwiązania. W trakcie prezentacji po raz pierwszy zostanie zastosowana technologia live voting, umożliwiająca poznanie w czasie rzeczywistym opinie uczestników na temat omawianych kwestii.

 

2 dni, 15 ekspertów, 150 uczestników

Konferencja "Social Media Recruitment for Higher Education" jest pierwszym w Polsce wydarzeniem w pełni dedykowanym pracownikom uczelni. Założeniem konferencji i prezentowanych treści jest wpływanie na: jakość działań prowadzonych w szkolnictwie wyższym, sposoby komunikacji z kandydatami i funkcjonowanie uczelni w świecie wirtualnym.

Wydarzenie organizowane jest w celu zaprezentowania polskim instytucjom akademickim możliwości, jakie wynikają z stosowania nowych mediów, jako elementu wspierającego procesy rekrutacji. Konferencja ma charakter informacyjno-szkoleniowy i ma na celu podnoszenie kompetencji pracowników.

Dla kogo?

Adresatami wydarzenia są pracownicy uczelni i instytucji szkolnictwa wyższego, specjaliści z działów promocji, rekrutacji i współpracy międzynarodowej, webmasterzy i informatycy a także osoby związane z obsługą online studentów oraz kandydatów polskich i zagranicznych. 

Tak było rok temu

W ubiegłym roku konferencja była organizowana po raz pierwszy. Wzięli w niej udział goście z czołowych polskich uczelni, przedstawiciele agencji marketingowych oraz specjaliści i dziennikarze. Słuchacze i prelegenci wymieniali między sobą swoje doświadczenia.

Uczestnicy wysłuchali wystąpień m.in. Pawła Tkaczyka, który opowiedział zgromadzonym o zachowaniach młodego pokolenia w internecie. Liliana Lato i Weronika Ćmielewska z Uniwersytetu dzkiego zapoznały słuchaczy z najświeższymi pomysłami z zakresu wykorzystania nowych mediów w rekrutacji na studia. Mateusz Borkiewicz z Kancelarii Olesiński i Wspólnicy przedstawił konkretne narzędzia prawne wykorzystywane do walki z mową nienawiści w internecie.

A to tylko przykłady wystąpień, które miały miejsce w trakcie tego wydarzenia.

 

Patroni medialni

W tym roku patronat medialny nad wydarzeniem objęli:

Studia.tv

Uczelnie.net

Edulandia.pl

Centrum Efekty

Studia.net

Perspektywy

Konferencja Social Media Recruitment for Higher Education odbędzie się już 17 listopadaKonferencja Social Media Recruitment for Higher Education odbędzie się już 17 listopada Fot. mat. prasowe