Konferencja Social Media Recruitment for Higher Education. Start ju¿ 17 listopada
#SMR4HE2016
Tegoroczna edycja połączy zarówno elementy prezentacji, wykładów ekspertów, ale również po raz pierwszy strefę Expo, zaplanowaną dla start-up’ów edukacyjnych.
Celem jest przedstawienie uczestnikom jak najszerszych możliwości rozwoju instytucji, tak aby każda z nich znalazła pasujące dla siebie rozwiązania. W trakcie prezentacji po raz pierwszy zostanie zastosowana technologia live voting, umożliwiająca poznanie w czasie rzeczywistym opinie uczestników na temat omawianych kwestii.
2 dni, 15 ekspertów, 150 uczestników
Konferencja "Social Media Recruitment for Higher Education" jest pierwszym w Polsce wydarzeniem w pełni dedykowanym pracownikom uczelni. Założeniem konferencji i prezentowanych treści jest wpływanie na: jakość działań prowadzonych w szkolnictwie wyższym, sposoby komunikacji z kandydatami i funkcjonowanie uczelni w świecie wirtualnym.
Wydarzenie organizowane jest w celu zaprezentowania polskim instytucjom akademickim możliwości, jakie wynikają z stosowania nowych mediów, jako elementu wspierającego procesy rekrutacji. Konferencja ma charakter informacyjno-szkoleniowy i ma na celu podnoszenie kompetencji pracowników.
Dla kogo?
Adresatami wydarzenia są pracownicy uczelni i instytucji szkolnictwa wyższego, specjaliści z działów promocji, rekrutacji i współpracy międzynarodowej, webmasterzy i informatycy a także osoby związane z obsługą online studentów oraz kandydatów polskich i zagranicznych.
Tak było rok temu
W ubiegłym roku konferencja była organizowana po raz pierwszy. Wzięli w niej udział goście z czołowych polskich uczelni, przedstawiciele agencji marketingowych oraz specjaliści i dziennikarze. Słuchacze i prelegenci wymieniali między sobą swoje doświadczenia.
Uczestnicy wysłuchali wystąpień m.in. Pawła Tkaczyka, który opowiedział zgromadzonym o zachowaniach młodego pokolenia w internecie. Liliana Lato i Weronika Ćmielewska z Uniwersytetu £ódzkiego zapoznały słuchaczy z najświeższymi pomysłami z zakresu wykorzystania nowych mediów w rekrutacji na studia. Mateusz Borkiewicz z Kancelarii Olesiński i Wspólnicy przedstawił konkretne narzędzia prawne wykorzystywane do walki z mową nienawiści w internecie.
A to tylko przykłady wystąpień, które miały miejsce w trakcie tego wydarzenia.
Patroni medialni
W tym roku patronat medialny nad wydarzeniem objęli:
Studia.tv
Uczelnie.net
Edulandia.pl
Centrum Efekty
Studia.net
Perspektywy
Konferencja Social Media Recruitment for Higher Education odbędzie się już 17 listopada Fot. mat. prasowe
-
"Naszym problemem jeste¶my my sami". W Platformie wcale nie boj± siê kolejnych odej¶æ do Ho³owni. Strach wzbudza co¶ innego
-
Duda o delegowanych prokuratorach: Je¿eli jest im ¼le, to nie widzê problemu. Maj± wolno¶æ wyboru zawodu
-
USA. Jest porozumienie demokratów i republikanów w sprawie terminu impeachmentu Donalda Trumpa
-
Norweski rz±d zamyka Oslo. Powodem wykrycie ogniska brytyjskiego szczepu koronawirusa
-
Mazowsze. Auto osobowe zderzy³o siê z ciê¿arówk±. Nie ¿yje dwoje dzieci
- Olsztyn. Zatrzymano mê¿czyznê podejrzewanego o brutalny napad na kantor
- Rosja. Masowe protesty. Adwokatka: Nawalny nie wie, co dzieje siê na zewn±trz
- Moskwa. Wielotysiêczna demonstracja w obronie Nawalnego. Zatrzymano ¿onê opozycjonisty
- Pacjent z Choszczna mia³ 10 promili alkoholu we krwi. Dwukrotnie przekroczy³ ¶mierteln± dawkê
- Komorowski o odej¶ciach z PO: To jest normalne zjawisko, ale zawsze przykre