Startuje Łazarski Social Media Day

Uczelnia Łazarskiego w Warszawie, w partnerstwie z KnowledgeHub, Mint Media, NapoleonCat i Catvertiser, zaprasza wszystkich zainteresowanych tematem nowych mediów 18 kwietnia o 16.00 na spotkanie ?Łazarski Social Media Day?. Podczas spotkania prelegenci będą rozmawiać m.in. na temat zmian kulturowych związanych z social media, tajnikach marketingowych Facebooka oraz wykorzystaniu mediów społecznościowych w procesie rekrutacyjnym.

Według raportu "We are social" na świecie jest ponad 2 miliardy użytkowników mediów społecznościowych. Na samym tylko Facebooku, w ciągu jednej minuty użytkownicy dodają 293 tys. statusów oraz 136 tys. zdjęć. W dobie wszechobecnego internetu i digitalowego rozwoju, żadna sfera życia zawodowego, ani prywatnego nie jest już tajemnicą. Wrzucane do sieci treści w ciągu kilku godzin mogą obiec cały świat.

"Łazarski Social Media Day" jest poświęcony zmianom, które dynamicznie i ciągle zachodzą w mediach społecznościowych. Uczestnicy spotkania będą mieli okazję posłuchać, jak social media wpływają na życie zawodowe oraz jak sprawnie poruszać się w świecie, w którym każdy krok jest dokładnie rejestrowany.

W spotkaniu udział wezmą: Marcin Żukowski - Team Leader agencji interaktywnej Mint Media, ekspert mediów społecznościowych, autor książki "Twoja firma w social media", Grzegorz Berezowski - CEO NapoleonCat - platformy do analizy i zarządzania treściami w social media, Arleta Bińkowska - HR Manager KnowledgeHub, Sylwia Solawa-Wrzosek - specjalista ds. Social Mediów Uczelni Łazarskiego, dr Aleksandra Smyczyńska - kierownik specjalizacji marketing interaktywny Uczelni Łazarskiego oraz Anna Kosińska - dyrektor Biura Karier Uczelni Łazarskiego.

W pierwszej części spotkania prelegenci opowiedzą o zachowaniach pokolenia X, Y, Z na Facebooku, a także o tajnikach marketingowych i sprzedażowych największego serwisu społecznościowego. Blok prelekcji zakończy wystąpienie poświęcone sposobom wykorzystania mediów społecznościowych na potrzeby rekrutacji, po którym nastąpi debata na temat emocji w social media oraz relacji pracodawca - kandydat. Słuchacze dowiedzą się, jakie konsekwencję niesie za sobą dodanie komentarza, zdjęcia czy dobrze wszystkim znanego "lajka".

- Intensywny rozwój technologii komunikacyjnych przyczynił się do rozwoju nowych zjawisk zarówno w funkcjonowaniu jednostek, jak i organizacji, Niezależnie od wielkości czy zakresu działalności różnego rodzaju firmy wykorzystują nowe media do wspomagania polityki personalnej oraz rekrutacji, dlatego warto poznać szanse i zagrożenia wynikające ze stosowania narzędzi nowoczesnej komunikacji. Jest to szczególnie istotna wiedza dla młodych ludzi, którzy są tuż przed procesem aplikowania do pracy - mówi dr Aleksandra Smyczyńska z Uczelni Łazarskiego.

Łazarski Social Media Day dedykowany jest studentom, absolwentom, pracownikom średnich i małych przedsiębiorstw oraz wszystkim pasjonatom social mediów. Dodatkowe informacje na stronie: lazarski.pl

Link do wydarzenia na Facebooku - https://www.facebook.com/events/706178096192145/

Program wydarzenia

embed

Fot. mat. prasowe Uczelni Łazarskiego

embed

Fot. mat. prasowe Uczelni Łazarskiego