Rynek pracy zmienia się bardzo dynamicznie. Jakie kompetencje powinien mieć idealny kandydat wiążący swą zawodową przyszłość z branżą medialną, a na co może liczyć młody marketingowiec? Jakie umiejętności się liczą na rynku? Chcemy, by praktycy biznesu w bezpośredniej dyskusji odpowiedzieli na wszystkie wątpliwości studentom i absolwentom - mówią przedstawiciele Działu Praktyk i Karier Uczelni Łazarskiego w Warszawie, które jest głównym organizatorem cyklu debat.
Debaty łącza się w cykl spotkań studentów i absolwentów z pracodawcami, które odbywają regularnie na Uczelni Łazarskiego pod wspólnym hasłem "Pracuj jako... Pracuj w.". Każda z dyskusji poświęcona jest innemu sektorowi gospodarki. Dodatkowo uczestnicy mają możliwość spotkań z przedstawicielami firm zainteresowanymi pozyskaniem stażystów i praktykantów. Debaty stanowią część Projektu "Budowa potencjału rozwojowego Uczelni Łazarskiego poprzez współpracę z pracodawcami" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS.
Wiesław Podkański, prezes Związku Kontroli Dystrybucji Prasy;
Pan Borys Czyhin - Naczelnik Wydziału Promocji i Reklamy PKP ENERGETYKA
Pan Marek Stankiewicz - Business Development Director Grupa Wydawnicza Polskapresse
MARKETINGU I BADANIACH - 5 grudnia 2013 r. (czwartek), o godz. 12:30
MEDIACH I KULTURZE - 7 grudnia 2013 r. (sobota), o godz. 10:30
Debaty odbywają się na Uczelni Łazarskiego w Warszawie (ul. Świeradowska 43, piętro I, sektor C,sala 130).