Posty na fan page Viamoda Industrial umieszczane są regularnie, zwykle nawet dwa razy dziennie. Dotyczą bieżących wydarzeń ze świata mody, promują dobre wzornictwo i poruszają najważniejsze tematy związane z designem.
- Za pomocą facebooka uczelnia chce trafić z przekazem do użytkowników w wieku 19-25 lat i wciągnąć ich w dyskusję o współczesnej modzie, nowościach technologicznych w branży fashion i perspektywach, jakie dają młodym ludziom studia wzornicze i praca w branży modowej - wyjaśnia kanclerz VMI, Piotr Mochnaczewski.
Fan page VMI jest też platformą służącą do kontaktu ze studentami i potencjalnymi kandydatami na studia. Uczelnia traktuje to narzędzie komunikacji, jako jedną z kluczowych form dotarcia do młodych ludzi. To dlatego odpowiedzi na pytania udzielane są szybko - najpóźniej w dwie godziny. Ten modowy "help desk" działa aż do godz. 21.
Viamoda Industrial to nowa na polskim rynku edukacyjnym szkoła mody i wzornictwa o międzynarodowym charakterze. Uczelnia powstała w odpowiedzi na potrzeby dynamicznie rozwijającego się w Polsce środowiska profesjonalistów w sektorze mody - jako jedyna na polskim rynku zajmuje się modą w każdym jej aspekcie.
Viamoda Industrial oferuje studentom warunki praktycznego przygotowania zawodowego w obszarze projektowania i kreowania mody, zarządzania modą oraz tworzenia i wdrażania nowoczesnych strategii technologicznych, komunikacyjnych i biznesowych dla branży modowej.