Jak donieśli nam Alertowicze, dziś problemy z dostępem do bankowości elektronicznej miały kolejne dwa duże banki.
O godzinie 9.45 alertowicz K.M doniósł, że nie działa dostęp internetowy do Domu Maklerskiego Pekao S.A, po czym zaczęły pojawiać się kolejne informacje o nie działających usługach banku. Po godz. 11 dostaliśmy informację o tym że nie działa także bankowość elektroniczna BZ WBK, jednak po mniej więcej pół godzinie do tego banku dało się zalogować. Pracownica infolinii powiedziała Alertowiczowi, że bank miał problemy z serwerami.
Na stronie Pekao24 umieszczona jest informacja, że logowanie do serwisów jest niemożliwe z powodów technicznych. Działają natomiast bankomaty.
Magdalena Załubska, zastępca rzecznika prasowego, mówi że rzeczywiście bank miał problemy techniczne. Powiedziała też, że zbiegiem okoliczności jest seria awarii systemów bankowych w ostatnim czasie.
Parę minut po południu, problem został rozwiązany - W chwili obecnej system Pekao24 działa. Przed południem pojawiły się przejściowe problemy z logowaniem, które szybko zostały usunięte- poinformowała Magdalena Załubska.
Niestety kilkanaście minut po opublikowaniu tej informacji, serwis Pekao24 znów przestał działać. Po 15 pani Magdalena Załubska zadzwoniła do nas, żeby poinformować, że mieli rzeczywiście kolejne problemy, ale od 15 wszystko działa bez zarzutu.