Polbank24.pl wciąż nie działa

Wczoraj pisali do nas zdenerwowani internauci, którzy nie mogą wejść na swoje konto poprzez stronę www.polbank24.pl. Rzeczniczka banku zapewniała, że problem został już naprawiony. A dziś sytuacja się powtórzyła. Strona znów padła.

- Jestem klientem Polbanku i od trzech dni system bankowości internetowej Polbank24 nie działa. Nie można się zalogować, sprawdzić stanu konta ani zrobić przelewu. Po lub przed zalogowaniem wyświetla komunikat, że strona nie działa z powodu prowadzonych prac serwisowych. Nie ma słowa, kiedy serwis zacznie działać. We wtorek zapewniano mnie, że serwis podobno już działa, ale jest przeciążony i nadal nie da się zalogować - napisał Radek.

Ten sam problem miał inny Alerttowicz - Artur, który od wczoraj próbuje wejść na stronę. Bezskutecznie.

Wczoraj Aleksandra Bodzińska z firmy PR "Media & Doradztwo", która reprezentuje bank tłumaczyła, że podczas weekendu bank wprowadzał zmiany do systemu, jednak nie wszystko zadziałało prawidłowo, stąd kłopoty z logowaniem. Bank zdecydował się wycofać z projektu. Zapewnia, że wszystko powinno być już w porządku. Bodzińska obecne kłopoty tłumaczy tym, że problemem jest prawdopodobnie zbyt duża liczba użytkowników logujących się do systemu w tym samym momencie. Informatycy Polbanku cały czas pracują, żeby pomóc klientom, dlatego też wrócili do starego systemu, który dotychczas przecież był sprawny - dodaje.

Dziś sami próbowaliśmy wejść na stronę www.polbank24.pl. Raz pojawiał się komunikat o braku możliwości połączenia z serwerem. Innym razem komunikat Polbanku, który przeprasza za niedogodności, ale trwają prace serwisowe. Kiedy prace zostaną zakończone? Nie wiadomo. Bank nie informuje o tym swoich klientów.

Więcej o: