Polbank chciał dobrze, a wyszło jak zawsze

Od soboty na Alert24 spływają zgłoszenia o tym, że klienci Polbanku mają kłopoty z logowaniem się do swojego konta. Bank potwierdza i upiera się, że wszystko powinno już działać prawidłowo.

Poważne problemy bankowości elektronicznej w Polbanku. Od niedzieli praktycznie nie można się zalogować do banku. Niezależnie od pory dnia czy nocy nie udało mi się - napisał Ortman.

Jego słowa potwierdza Artur w woj. kujawsko-pomorskiego. On ma kłopoty już od soboty 7 marca - Ze strony banku nie ma żadnej informacji, co się dzieje. A ja nie mam dostępu do swoich pieniędzy - napisał na Alert24 - Może nagłośnienie tej sprawy spowoduje, że bank zacznie poważnie traktować swoich klientów i odstraszy niedoszłych. Polbank 7 marca postanowił wdrożyć nowe funkcjonalności do swojej bankowości internetowej, co miało spowodować niedostępność serwisu 7 marca od godziny 00.00 do 15.00. W poniedziałek 9 marca od godz.15.30 do 18.15 po prawie 3 godzinach prób wejścia na moje konto internetowe opadły mi ręce, bo wyskakuje mi tylko komunikat o niefunkcjonowaniu witryny. Kto zapłaci za przelewy klientów wykonane po terminach?

Ten sam Alertowicz miał problemy z korzystaniem z konta również 10 marca ok. godz. 17. Patrz zdjęcie.

Aleksandra Bodzińska z firmy PR "Media & Doradztwo", która reprezentuje bank tłumaczy, że zawiódł system. Podczas weekendu miały być wprowadzone zmiany do systemu, jednak nie wszystko zadziałało prawidłowo, stąd kłopoty z logowaniem. Bank zdecydował się wycofać z projektu. Zapewnia, że dziś nie będzie już problemu z logowaniem. Bodzińska obecne kłopoty tłumaczy tym, że problemem jest prawdopodobnie liczba użytkowników logujących się do systemu w tym samym momencie. Informatycy Polbanku cały czas pracują, żeby pomóc klientom, dlatego też wrócili do starego systemu,który dotychczas przecież był sprawny - dodaje.

W Polbanku usłyszeliśmy, że "prace wdrożeniowe są kontynuowane, a klienci mogą korzystać z bankowości elektronicznej za pośrednictwem dotychczasowego systemu. Nowe funkcjonalności zostaną udostępnione klientom Polbanku po zakończeniu prac wdrożeniowych i testów, o czym bank poinformuje z wyprzedzeniem".

Polbank EFG przeprasza za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją.

Masz nadal kłopoty z logowaniem? Czy wszystko jest już po staremu? Zapraszamy do dyskusji na forum

Więcej o: