Ze względu na małe zainteresowanie klientów niektórymi lotami, firma Centralwings musiała zrezygnować z paru nowych połączeń lotniczych. Klienci, którzy wcześniej zabukowali bilety lotnicze na podróże w maju, czerwcu i lipcu są zaniepokojeni likwidacją połączeń.
- Próbowałam dodzwonić się na infolinię w sprawie mojej rezerwacji na czerwiec - pisze na Alert24 Elżbieta. - Okazało się, że inforlinie milczą. Na stronie internetowej czytam, że firma przeprasza za problem z infolinią i prosi sprawdzać rezerwacje poprzez stronę internetową. Z kolei na stronie widnieje komunikat, że sprawdzenie rezerwacji jest niemożliwe, i trzeba dzwonić do centrum telefonicznego. Może firma całkowicie wyłączyła telefony? Na moje dwa e-maile nikt nie odpowiedział. Jestem zdesperowana! - pisze zdenerwowana internautka.
Rzecznik Centrawings Kamil Wnuk uspokaja:
- Nie wyłączyliśmy infolini. Trudności z infolinią pojawiły się w momencie, kiedy wielu naszych klientów zaczęło do nas dzwonić w sprawie niedawno wprowadzonych zmian w rozkładach lotów. Przeszkoliliśmy już nowych pracowników infolini. Problem z połączeniem się z konsultantem za parę dni powinien zostać rozwiązany. Zachęcam także do sprawdzania swoich rezerwacji na stronie www.centralwings.com .