KPRM szuka organizatora "wydarzeń medialnych" do promocji swoich kampanii. Budżet? Prawie 600 tys. zł

Nieco ponad 580 tys. zł chce przeznaczyć Kancelaria Prezesa Rady Ministrów na organizację wydarzeń medialnych na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych. KPRM właśnie ogłosiła przetarg. Wykonawca, oprócz przygotowania scenariusza wydarzenia, będzie musiał też zadbać m.in. o obsługę konferansjerską.

"Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji wydarzeń medialnych na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów" - czytamy w dokumentach opublikowanych w poniedziałek na stronach KPRM.

Jak podkreślono, "celem kampanii społecznych będzie informowanie o programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentacji zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów".

Więcej treści znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl >>>

KPRM planuje przeznaczyć na te wydarzenia nieco ponad 580 tys. zł brutto - do końca roku lub do wyczerpania łącznego maksymalnego wynagrodzenia wynikającego z realizacji umowy.

Zobacz wideo Dlaczego ceny rosną? Trzy najważniejsze powody

KPRM. Jest przetarg na obsługę "wydarzeń medialnych"

Przed przyszłym wykonawcą postawiono sporo zadań. Do obowiązków zwycięzcy przetargu będzie należało przygotowanie projektu aranżacji miejsca wydarzenia, przygotowanie scenariusza wydarzenia, nadzór producencki, budowa scenografii, nagłośnienie, przygotowanie oświetlenia, oświetlenia, obsługa planu, obsługa konferansjerska, obsługa punktu informacji, zapewnienie zaplecza sanitarnego, zapewnienie sprzętu do tłumaczenia symultanicznego i organizacja centrum prasowego.

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów wymaga też, by wykonawca był dostępny "codziennie, przez 24 h, 7 dni w tygodniu, również w święta".

***

Pomóż Ukrainie, przyłącz się do zbiórki. Pieniądze wpłacisz na stronie pcpm.org.pl/ukraina >>>

Więcej o: