Cezary Gmyz po roku zamieścił przeprosiny w "Gazecie Polskiej Codziennie". Kosztowały go 73,80 zł

Cezary Gmyz zapłaci niecałe 74 złote za przeproszenie dziennikarza Leszka Szymowskiego na łamach "Gazety Polskiej Codziennie" - podają Wirtualne Media. Korespondent TVP przez ponad rok nie wykonywał wyroku prawomocnego sądu w sprawie publikacji przeprosin.
Zobacz wideo

We wtorkowym wydaniu "Gazety Polskiej Codziennie" ukazały się przeprosiny korespondenta TVP Cezarego Gmyza. Zostały zamieszczone na łamach gazety po roku od prawomocnej decyzji Sądu Apelacyjnego w Warszawie. Gmyz przeprasza w nich dziennikarza śledczego Leszka Szymowskiego za "rozpowszechnianie nieprawdziwych i naruszających jego dobra osobiste informacje".

Gmyz zapłacił za przeprosiny niecałe 74 zł

Jak podają Wirtualne Media, wyrok dotyczący konieczności wystosowania przeprosin zapadł w październiku ubiegłego roku w związku z wypowiedziami sprzed kilku lat, w których Gmyz zarzucał Szymowskiemu pomawianie go o współpracę z komunistyczną Służbą Bezpieczeństwa i podważał jego rzetelność dziennikarską. Gmyz nie wykonał prawomocnego orzeczenia, ale nie złożył też skargi kasacyjnej do Sądu Najwyższego. W związku z tym - jak podają Wirtualne Media - przeprosiny miały zostać zamieszczone na łamach "Gazety Polskiej Codziennie" na wniosek Leszka Szymowskiego. Przed ich publikacją Szymowski dostał jednak informację, że faktura będzie wystawiona nie na niego, a na Gmyza, który ostatecznie także zlecił publikację przeprosin we wtorkowym wydaniu. Z ustaleń Wirtualnych Mediów wynika, że biuro reklamy "Gazety Polskiej Codziennie" wyceniło je na 73,80 złotych i taką właśnie kwotę musi zapłacić Gmyz. Nie udzielono odpowiedzi, czy to stała stawka za taki komunikat. 

Więcej o:
Komentarze (91)
Cezary Gmyz w końcu zamieścił przeprosiny w "Gazecie Polskiej Codziennie". Kosztowały niecałe 74 złote
Zaloguj się
  • krynolinka

    Oceniono 50 razy 42

    Jak kłapać mordą to szybko kłapie. Przepraszać już się nie spieszy. Siedemdziesiąt parę złotych. Jedna flaszka mniej będzie rozpita?

  • chi-neng

    Oceniono 36 razy 36

    "Trotyl" zostanie na zawsze "trotylem" = czołową smoleńską "mordą zdradziecką i kanalią " (cyt JK)

  • d_ost

    Oceniono 33 razy 29

    Jeśli stawka była nierynkowa, to pan Gmyz powinien rozpoznać przychód z niepieniężnego świadczenia. A założona przez pana Banasia Krajowa Administracja Skarbowa powinna sprawdzić czy od tego przychodu pan Gmyz zapłacił stosowny podatek.

  • ona_ona_80

    Oceniono 27 razy 27

    Za taką kwotę chciałabym zamieścić ogłoszenie w tej "gazecie", że dobra zmiana jest do d...., i że wszelkie transfery socjalne nie są płacone z pieniędzy rządu, tylko z naszych podatków. Podobno ok. 30 procent tego nie wie. Śmiem twierdzić, że większość tego ludu jest właśnie wśród czytelników tejże "gazety"

  • sextusempricus_pl

    Oceniono 17 razy 17

    Urząd Skarbowy powienien sprawdzić czy transakcja miała charakter rynkowy i czy ew. przysporzenie nie powinno być opodatkowane

  • dwk67

    Oceniono 16 razy 16

    dowiedzieć się jaka jest cena standardowa i różnicę zgłosić skarbówce jako dochód do opodatkowania

  • zsm-5

    Oceniono 16 razy 14

    Najważniejsze, że szmata poznała kolejne polskie słowo "przepraszam". Za naukę każdego polskiego słowa 78 zł to całkiem sporo, jak dla tępego pisiora. Nauka kosztowna dla Wolaków jest.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX