W Grupie Energa zatrudniony jest też Klaudiusz Pobudzin - były dziennikarz Telewizji Trwam, a następnie TVP, gdzie był szefem Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Pobudzin jest teraz dyrektorem biura prasowego spółki Energa.
W kwietniu wysłaliśmy do Grupy Energa pytanie o awans Nikodema Rachonia. Na odpowiedź czekaliśmy niemal dwa miesiące.
Biuro prasowe potwierdziło nasze informacje: "Pan Nikodem Rachoń pracuje w Grupie Energa od 2016 roku. W tym czasie pełnił funkcję dyrektora Wydziału Zarządzania Marką i Wizerunkiem, zastępcy dyrektora Departamentu Marketingu i Komunikacji oraz kierownika Wydziału CSR [od ang. corporate social responsibility - społeczna odpowiedzialność biznesu - red.]. Od 8 kwietnia tego roku jest dyrektorem Departamentu Marketingu i Komunikacji".
Zatem Nikodem Rachoń awansował z zastępcy na fotel szefa marketingu i przejął stanowisko po Annie Ziobroń, która na początku roku z Energii odeszła.
Początkowo nowy szef marketingu i komunikacji w państwowym gigancie energetycznym nie chwalił się swoim awansem w spółce. Uczynił to dopiero w ostatnich dniach.
Szef marketingu spółki Energa z wykształcenia jest filozofem i absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego. Doktorat obronił na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - była to praca pt. "Estetyczny charakter filozofii naturalizmu empirycznego Johna Deweya".