Kto powinien odejść z rządu przy rekonstrukcji? Najwięcej głosów dostała była premier Szydło

Beata Szydło, Anna Zalewska i Mateusz Morawiecki to nazwiska najczęściej wymieniane przez badanych w najnowszym sondażu "Rzeczpospolitej". Ale nie jest to powód do dumy - w badaniu pytano o to, kto powinien odejść z rządu.
Zobacz wideo

SW Research na zlecenie serwisu rp.pl przeprowadziło sondaż dotyczący rekonstrukcji rządu. Ankietowanych zapytano o to, kto powinien odejść. Niechlubne pierwsze miejsce przypadło wicepremier Beacie Szydło - za jej dymisją opowiedziało się 35 proc. osób. Druga była minister edukacji narodowej Anna Zalewska z 32 procentami, a trzeci sam premier Mateusz Morawiecki (30 proc.). 

Z informacji podanej przez rzeczniczkę PiS Beatę Mazurek wynika, że do rekonstrukcji rządu dojdzie jeszcze przed wyborami do Parlamentu Europejskiego. Wcześniej szef kancelarii premiera Michał Dworczyk przekonywał, że jeśli dojdzie do zmian w rządzie, będą one dotyczyły tych ministrów, którzy kandydują w wyborach do PE i muszą zostać zastąpieni. Chodzi o Beatę Szydło, Annę Zalewską, Beatę Kempę, Elżbietę Rafalską i Joachima Brudzińskiego. 

Z ostatnich informacji wynika jednak, że dymisje odbędą się niezależnie od wyników wyborczych ministrów. Prawdopodobnie do "wymiany" dojdzie jeszcze w tym miesiącu, na miesiąc przed wyborami. 

Więcej o:
Komentarze (152)
Kto powinien odejść z rządu przy rekonstrukcji? Najwięcej głosów dostała była premier Szydło
Zaloguj się
  • jackanapes

    Oceniono 37 razy 31

    Pierwsze rozdanie rządowe dojnej zmiany było patetycznie siermiężne i groteskowo matołkowate.
    Drugie rozdanie przypudrowało nieco buraczane oblicze, ale matołkowatość trzyma się mocno.

  • pysio62

    Oceniono 32 razy 26

    No to po co te wszystkie szopki, wszyscy wiedza ze Szydlo to tylka jeszcze jedna marionetka Kaczynskiego. Na stanowisko premiera, czy wicepremiera Szydlo brak kompetencji, kwalifikacji, wyksztalcenia, doswiadczenia, inteligencj, cech przywodczych i charyzmy. Niektorzy ludzie moga sie z czasem "wyrobic, ale w tym przypadku na zbyt wiele bym nie liczyl, widac juz jasno, ze ta osobniczka sie na te funkcje nie nadaje. To jest zreszta w pelni swiadomy wybor Kaczynskiego. Troche faktow, troche konkretow. Beata Szydlo, byla premier, aktualny wicepremier Polski, 38 milionowego panstwa w Europie, nie wie co to jest dlug publiczny i deficyt budzetowy. Powiedziala tez ze Polska wstapila do EU gdzies na poczatku lat 90-ych (wstapila w 2004). Z jezykow zna jako tako polski. Mowila tez ze PKB Polski zmniejsza sie (zwieksza sie od wielu lat). Wnioski z tego moze chyba kazdy sobie sam wyciagnac. Jak ktos chce sie troche posmiac to na portalu kropka.pl moze posluchac wywiadow z Szydlo. Bedzie to jednak gorzki smiech poniewaz ta Pani byla premierem, a aktualnie jest wicepremierem Polski. Jej burmistrzowanie w Brzeszczach zakonczylo sie komornikiem, a teraz razem z Kaczynskim, Duda i Morawieckim rujnuje nam cala Polske.

    Ktos napisal na Internecie: Fakt: Ogromne pieniądze dostanie szkoła, której dyrektorem jest... mąż premier Szydło. Chodzi o prawie 20 mln zł, które szkole w Oświęcimiu przyznały władze Małopolski. Decyzja zapadła 28 czerwca 2016 . Dokładna kwota dotacji wynosi 19 688 096,49 zł. Decyzja jest bulwersujaca, ponieważ szkoła nie ma żadnego doświadczenia w zarządzaniu i prowadzeniu tego rodzaju projektów, bo nigdy ich nie realizowała. Społeczna Szkoła Zarządzania i Handlu wbrew nazwie jest zwykłym ośrodkiem, organizującym różnego rodzaju kursy doszkalające.Dodatkowo okazało się, że stowarzyszenie prowadzące szkołę, choć od lat prowadzi ono działalność gospodarczą, to jego zarząd nie złożył w sądzie rejestrowym ani jednego sprawozdania finansowego.Rzeczniczka Sądu Okręgowego w Krakowie wyjaśniła, czemu nikt nie zauważył braku sprawozdań. Okazuje się, że stowarzyszenie "nigdy nie złożyło wniosku o wpis również do rejestru przedsiębiorców".

  • mederith

    Oceniono 27 razy 23

    Jak patrze na nazwiska...to wszyscy. Zostawic...NIE WIEM. Reszta sie sama wyklaruje.
    Skoro facet, ktory jest podobno Premierem RP musial sprostowac swoje klamstwa, a jeden z politrukow rzadzacej wladzy w ministerstwie zdrowia, nie wie, jaki jest burdel w SOR, gdzie tam na korytarzach umieraja ludzie, to widocznie wiekszosc powinna byc wypierdzielona na zbity pysk, poniewaz sam SOR odzwierciedla kompetencje reszty ministerialnych kalmukow. Przyklad-pani Rafalska-...chyba, ze chcecie nauczyciele zawierzyc sie w BŁOGOSŁAWIENIE, jak to zrobila jedna pani...i zostala wyje... na kilka stowek...:):):):)
    BŁOGOSŁAWIENI, KTORZY UCZA ZA PARE ZŁOTYCH. BŁOGOSŁAWIENI, KTORZY LECZA NA DYZURACH PO DWADZIESCIA CZTERY GODZINY NA DOBE...
    Niech bedzie pochwalony Ojciec Nasz Przenajswietszy-Torunski Mesjasz, Zbawiciel, Darca...dla ktorego plyna miliony z kasy panstwa, o reszcie PRZENAJSWIETSZYCH OSZUSTACH nie wspomne.

  • fakiba

    Oceniono 29 razy 23

    Najpierw powinien odejść kaczor a potem jak leci wszyscy m banda nieudaczników

  • chi-neng

    Oceniono 23 razy 19

    Czyli prawie WSZYSCY.
    Najprostszym rozwiązaniem wobec tego jest PODANIE SIĘ DO DYMISJI CAŁEGO RZĄDU.
    Co osobiście, GORĄCO I SZCZERZE REKOMENDUJĘ …

  • hens

    Oceniono 22 razy 18

    Wywalić z rządu tą niemotę Szydło, która w trzy limuzyny jeździ mężowi kanapki robić. To jest dopiero prywata i granda !

  • jqu

    Oceniono 20 razy 16

    Wystarczy Capo di Tutti Capi. Reszta się sama rozpełznie.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX