Portal press.pl powołuje się na dane cennikowe Nielsen Audience Measurement. Wynika z nich, że komitet wyborczy Prawo i Sprawiedliwość wydał na spoty w telewizji 2,55 mln zł. Były one emitowane w TVP 1, TVP Info, Polsacie i należącym do Grupy TVN i Discovery Polska NTL Radomsko.
Jak podaje serwis, PiS ze wszystkich komitetów wydało na spoty w telewizji najwięcej. Na drugim miejscu jest KW Wolność w Samorządzie, który wydał 726,4 tys. zł (spoty w Polsacie, Polsat News). Dalej są: KW Koalicja Obywatelska - 331,1 tys. zł (Polsat, TVN), KW Jacek Wojciechowicz Akcja Warszawa - 201,3 tys. zł (TVN 24), KW PSL - 115 tys. zł (TVP 1, TVP Info, TVN 24), KW Z Dutkiewiczem dla Dolnego Śląska - 22,7 tys. zł (TVN 24), a KW Wolni i Solidarni - 3,3 tys. zł (TVS).