Dwa dni przed Kongresem Założycielskim "Solidarnej Polski" zaprezentowano nowe logo partii. Zwycięski projekt wybrano spośród około 700 nadesłanych projektów. Autor wybranego logo zgarnął 5 tys. zł. - To bardzo nowoczesne logo, które jest nowoczesnym wyrazem solidarności - powiedział Jacek Kurski z Solidarnej Polski.
Jednak mikroblogerów piszących na Twitterze projekt nie zachwyca. Eryk Mistewicz, publicysta i ekspert od marketingu politycznego, twierdzi, że jest nijakie, tak jak sama partia. Paweł Rybicki dorzuca swoje trzy grosze: - Solidarna zapowiada swoim logo stanie w kolejkach - pisze bloger Salonu24.pl.
Solidarna Polska rozpoczęła kampanię przed Kongresem Założycielskim, który odbędzie się w sobotę. Jej elementami są spot promocyjny oraz nowe logo. Europoseł Jacek Kurski tłumaczy w spocie, dlaczego powstała nowa partia. Przekaz jest jasny: władza się nie sprawdza, kraj jest źle rządzony, a prawica już szósty raz przegrywa wybory.