Jest odpowiedź TVP ws. niewyemitowanego spotu "Jestem kobietą". "Troska o odczucia widzów"

Telewizja Polska odmówiła emisji spotów marki YES pod tytułem "Jestem kobietą". "Zgodnie z powszechnie stosowaną praktyką na rynku, TVP przekazało swoją opinię. Sugestie te wynikały z troski o odczucia widzów" - tłumaczy w oświadczeniu biuro prasowe publicznej telewizji.
Zobacz wideo Ozdoba komentuje słowa Suskiego o śmierci przy porodach

W czwartek informowaliśmy na Gazeta.pl, że TVP odmawia emisji spotu kampanii biżuterii marki YES pod tytułem "Jestem kobietą". Publiczny nadawca postanowił wydać oświadczenie w tej sprawie. "Telewizja Polska otrzymała zestaw spotów reklamowych marki YES z prośbą o wstępną kolaudację. Zgodnie z powszechnie stosowaną praktyką na rynku, TVP przekazało swoją opinię. Sugestie te wynikały z troski o odczucia widzów, którzy wielokrotnie wyrażali swoje opinie na temat treści filmów reklamowych w kierowanych do spółki skargach. Kampania nie została przez markę Yes zlecona, przez co nie miała miejsca odmowa emisji spotów przez Telewizję Polską" - czytamy w stanowisku przesłanym przez biuro prasowe TVP do "Press".

- TVP zażądała usunięcia ujęć z parą nieheteronormatywną, a także nagości [kobieta karmiąca piersią oraz kobieta po mastektomii - przyp. red.]. Z tym że te tak zwane nagości TVP mogła ewentualnie tolerować po godz. 20:00, jednak pary nieheteronormatywnej - o żadnej porze - powiedział wcześniej w rozmowie z "Press" chief executive officer & partner 180heartbeats + JvM (agencja, która stworzyła kampanię), Marcin Gaworski.

Kampania Yes 'Jestem Kobietą'TVP miała zażądać "usunięcia ujęć z parą nieheteronormatywną" ze spotu

Więcej informacji znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl

TVP odmawia emisji spotu marki YES

Tematem przewodnim spotu jest niezależność, różnorodność i odwaga kobiet. Bohaterkami kampanii są: bizneswoman, mama trójki dzieci Aleksandra Żebrowska; wioślarka i wicemistrzyni olimpijska Katarzyna Zillmann i jej partnerka Julia Walczak; Aleksandra Wiederek-Barańska, która od ponad pięciu lat zachęca do badań i profilaktyki nowotworów piersi; Christina Flagmeier, która została modelką w wieku 74 lat oraz Bogna Golec - modelka plus size. W spocie sponsorskim dodatkowo wystąpiła Nona Mosa - osoba o płynnej płci, która będzie twarzą marki w marcu 2022 roku.

W spocie widać m.in. scenę, w której Aleksandra Żebrowska karmi dziecko w muzeum czy pocałunek wioślarki Katarzyny Zillmann ze swoją partnerką.

 

Biskup (zdjęcie ilustracyjne)Kalisz. Kościół odmawia wydania akt księdza pedofila i jego przełożonego

Więcej o: