Warszawa. Służby lotniskowe postawione w stan gotowości. Samolot LOT-u lądował z uszkodzoną oponą

Samolot Polskich Linii Lotniczych LOT lecący z Tel Awiwu do Warszawy lądował na lotnisku Chopina z uszkodzoną oponą. W chwili zakończenia lotu maszynie asystowały wszystkie służby lotniskowe.

Samolot Boeing 737 należący do PLL LOT wyleciał z Tel Awiwu o godzinie 6:35 czasu polskiego. Podczas lotu technicy przeprowadzili diagnostykę wszystkich układów maszyny. Okazało się, że jedna z sześciu opon maszyny została uszkodzona. Takiego rodzaju usterki są bardzo rzadkie, ale przewidziane przez producenta. Uszkodzenie jednej z opon nie uniemożliwia bezpiecznego lądowania - podaje RMF FM

>>> Dlaczego samoloty się spóźniają? To nie zawsze wina pogody

Warszawa. Samolot wylądował w asyście służb lotniskowych. Nikomu nic się nie stało

Samolot z uszkodzoną oponą wylądował na w Warszawie o godzinie 9:00. W chwili, gdy lądował, asystowały mu wszystkie służby lotniskowe, a podejście zostało oczyszczone z innych maszyn, które również zbliżały się do pasa. Manewr zakończył się pomyślnie. Żaden z pasażerów oraz członków załogi nie został poszkodowany. Ruch na lotnisku znów odbywa się według planu.

Więcej o:
Komentarze (39)
Warszawa. Służby lotniskowe postawione w stan gotowości. Samolot LOT-u lądował z uszkodzoną oponą
Zaloguj się
  • siwywaldi

    Oceniono 26 razy 14

    Oooo?
    Czyżby ten dawny, zajmujący się ogumieniem rządowych limuzyn funkcjonariusz BOR, miał obecnie jako emeryt intratną posadkę w Locie? :-))

  • ks-t

    Oceniono 14 razy 6

    Dobrze byłoby sprawdzić czy to po prostu wypadek, czy rezultat zaniedbania, braku pieniędzy itp. LOT ma wg Wikipedii 80 samolotów, ale tylko 34 to są samoloty powyżej 110 osób, czyli takie, które mogą latać poza pOlskę. A obsługuje tymi samolotami 109 kierunków. Serwis polega więc na tym, że pilot sprawdza , czy są obydwa skrzydłą i w drogę. A jak coś się zepsuje, to zbieraja w caapkę na naprawę. LOT nie ma racji bytu, jest zbyt mały. Samolotów nma 10 razy mniej niż Ryanair, a 20 razy mniej niż British Airways w spółce z Hiszpanami. Francuzi połaczyli się z KLM, bo żeby latać trzeba mieć 300-500 samolotów.
    Teraz za nasze podatki kupili kolejnego knota, linie COndor, który musiał pożyczac na funkcjonowanie w 4 wartale 380 milionów euro. NAwiasem mówiąc marzenia, że CONDOR pozostanie skomunikowany z Lufthansą, prysły. Sprawdźcie na SKYSCANNER połaczenie z Warszawy do np. Phoenix. Luftahansa lata tam w połaczeniu z SUNEXPRESS za 3600. LOT w połaczeniu z Condorem za 9800 za bilet. Życzę powodzenia, skoro jeszcze w październiku leciałem za 2600.

  • pigol07

    Oceniono 2 razy 2

    5 dobrych! To przecież wystarczy. O co ten wrzask.

  • naszplock

    Oceniono 4 razy 2

    W TelAwiw mieszka Mariusz Patrowicz

  • striepo

    Oceniono 1 raz 1

    Po to samolot każdy ma co najmniej 2 opony, przy każdej goleni,
    737 ma po 2 przy każdej, (ma 3)
    787 ma 2 z przodu i po 4 po bokach
    Opony w samolotach narażone są na większe obciążenia, sam samolot waży kilkadziesiąt ton, przy lądowaniu obciążenie jest kilka razy większe.
    Pewnych rzeczy przewidzieć się nie da.
    Czytając komentarze to sami specjaliści jak widać

  • jacutin

    Oceniono 3 razy 1

    Obydwa IŁy-62, rozpieprzyły się z powodu noiwłaściwego serwisowania ich silników przez dziadowski LOT. Owszem, sowieckie silniki były także dziadowskie, ale towarzysze swiadomi swoich ograniczeń określili ich resurs na konkretnym poziomie wylatanych godzin. LOT nie przestrzegał terminów ich remontów bo te były za drogie. W efekcie czterosilnikowa maszyna leciala z jednym albo i dwoma silnikami przekraczającymi dopuszczalną ilość godzin pracy. Na zasadzie, ze jakoś to bedzie. A jak było wszyscy wiedzą.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX