Komentarze (82)
Tragiczny wypadek na A2. Bus przewrócił się i wypadł poza jezdnię. Jedna osoba zginęła
Zaloguj się
  • js08836

    Oceniono 9 razy -3

    Co mam wrażenie, że pękła opona w prawym kole. Prawe koło nie chciało się toczyć, lewe zatoczyło krótki łuk w prawo. Zniosło na bariery i przeleciał na drugą stronę. Gdyby przysnął, to otarłby się o bariery i obudził. Zasypianie zauważyliby pasażerowie. To było nagłe i niespodziewane zdarzenie przy dużej prędkości.

  • roziu_to_moj_nick

    Oceniono 7 razy -1

    Zasnal kurfa

  • bling.bling

    Oceniono 17 razy -1

    Strażak robiący zdjęcia wypadku i zamieszczający je w sieci, powielane potem przez media i udostępniane w celu komentarzy internetowych ekspertów wyrzygujących swoją lepszą moralność.
    Taki mamy klimat

  • andregal4

    0

    To nie żart - gdy czuję senność w czasie prowadzenia samochodu przyspieszam aż zaczynam się bać. Adrenalina skacze w okamgnieniu i senność znika na co najmniej 20 minut, a to wystarcza na ogół aby dojechać na autostradzie do jakiegoś parkingu i odpocząć.

  • aga_1980.06

    0

    W przypadku śmiertelnego zdarzenia komunikacyjnego należy pamiętać, iż rodzinie osoby zmarłej, należy się zadośćuczynienie z polisy OC sprawcy zdarzenia. Polecam skontaktować się z kancelarią odszkodowawczą automobile expert, która pomoże ubiegać się o wszystkie przewidziane prawem świadczenia. Dla zainteresowanych podaję numer telefonu 533-200-004.

  • eend

    0

    Od niepamiętnych czasów piszę, że dopóki nie będzie EGZEKWOWANE prawo czyli orzeczone, niezwykle dotkliwe kary finansowe + więzienie w drastycznych przypadkach - nic się nie zmieni. W Polsce nie ma kar za jazdę po alkoholu lub narkotykach i wspomagaczach, mandaty po 100 czy 200 zł. za większość poważnych wykroczeń drogowych to kpina. Nikt tego nie traktuje poważnie. Alkoholik po zabraniu prawa jazdy następnego dnia wsiada do swojego bolidu i sieje śmierć. Bo wie, że jak zostanie zatrzymany zapłaci (lub nie), mandat w wysokości 500 zł. i ..... dalej będzie olewał. Takie mamy prawo. Aż się nie chce pisać i podawać przykładów bo każdy z nas, zna setki takich historii. Nieuchronność bardzo wysokich kar to jedyna droga. Bez tego nic się nie zmieni.

  • eksterno

    Oceniono 2 razy 0

    Kiedy ktoś podliczy ilość wypadków busów? To najbardziej niebezpieczne pojazdy, oprócz niektórych szalonych Tirów.

  • a.k.traper

    Oceniono 6 razy 0

    Buduje się lepsze drogi by skrócić czas podróży ale bezmyślności nie da się opanować.

  • zigzaur

    Oceniono 16 razy 0

    Poczekajmy na ekspertyzę stanu ogumienia busa. Wyniki ekspertyzy będą na pewno emocjonujące.

  • to-pu

    Oceniono 5 razy 1

    Busik wkrótce do nabycia na otomoto. Tradycyjnie: "bezwypadkowy, nie wymaga wkładu własnego - tylko lać benzynę i jeździć".

  • soso_soso

    Oceniono 17 razy 1

    Kierowcy busików na trasach międzynarodowych to znakomici kierowcy. Jeżdżą szybko i pewnie a najbardziej wymagające manewry wykonują z niebywałą precyzją.

  • wiktor200

    Oceniono 5 razy 1

    Czas wprowadzić fotoradary na naszych autostradach. Bo się pozabijamy. Kto jeździ ten wie jak to wygląda

  • crazy_lara777

    Oceniono 8 razy 2

    Moglibyscie napisac skad byl ten bus.Wielu osobom skoczylo cisnienie.Ich bliscy nie odbieraja telefonu!

  • brutusnaidiotos

    Oceniono 6 razy 4

    Szanowni Państwo , Musimy na Polskich autostradach wprowadzić zmiany bo się pozabijamy. Często podróżuję przez Słowację, Austrię , Węgry i tam nie zdarza mi się walczyć o życie jak na A4 w Polsce. W naszym kraju jedziesz 140 wyprzedzasz ciężarówki i w ciągu kilku sekund na zderzaku ( 2 metry) siedzi ktoś kto jedzie 180. Takich sytuacji w państwach które podałem wyżej praktycznie nie ma. Tam natomiast są mandaty, policja, fotoradary. Co ciekawe Ci Słowacy , Niemcy po wjeździe do Polski dostają małpiego rozumu. Mam dosyć tego ciągłego przekraczania prędkości. Tylko na A4 na zderzaku siedzi ci bus przy 130 km z 9 osobami na pokładzie to jest Horror.

  • evika7

    Oceniono 5 razy 5

    Jazda tymi busami, zwłaszcza do Niemiec, to tragedia. wiem z doświadczenia, jeżdże już 9 rok. Na autostradzie 160 km, byle by zdążyć na czas, bo czekają na parkingu ci co dojechali wcześniej i będą się przesiadać. Brak sprawnych pasów to normalność. jazda na zderzaku, oglądanie video i pisanie sms to już obowiązek wręcz. I
    jazda po 24 godz. bez odpoczynku to norma. Kiedy państwo zacznie to kontrolować?

  • iremus

    Oceniono 7 razy 5

    Wiadomo, że kierowca był trzeźwy.........
    To czy spał za kierownicą,jechał z prędkością 160 km/h i przewoził pasażerów dla prokuratora nie ma najmniejszego znaczenia.
    ..... Krajowe przepisy nie przewidują rozróżnienia pomiędzy autobusem i busem. Każdy pojazd, który jest przystosowany do przewozu więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą, zgodnie z art. 2 pkt 41 Ustawy - prawo o ruchu drogowym, jest to autobus, zaś pojazdy o liczbie miejsc mniejszej - samochód osobowy. Autobusy muszą spełniać warunki techniczne, określone w Dziale III i Rozdziału 5 i 6 Rozporządzenia o warunkach technicznych pojazdów.
    Prędkość autobusu jest określona w art. 20 Ustawy - prawo o ruchu drogowym i wynosi:
    na terenie zabudowanym 50 km/h (5.00-23.00) lub 60 km/h (23.00-5.00) na autostradzie i drodze ekspresowej lub drodze dwujezdniowej o co najmniej dwóch pasach przeznaczonych dla każdego kierunku ruchu - 80km/h, na pozostałych drogach - 50 km/h. Istnieje możliwość indywidualnego dopuszczenia autobusu spełniającego dodatkowe warunki techniczne do prędkości 100 km/h. Musi on jednak spełniać wymagania § 23 Rozporządzenia o warunkach technicznych oraz otrzymać od diagnosty zaświadczenie zgodne załącznikiem 11 Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie badań technicznych..... zakazany link
    P.s.
    Ciekawe dlaczego busy wyprzedzają na drogach pozostałe pojazdy, które jadą z nadmierną prędkością ?

  • jerzytop

    Oceniono 9 razy 5

    Właśnie Kierowca był trzeżwy tylko pewnie jak zwykle w godzinach rannych ZASNĄŁ za kierownicą a skutki znamy on żyje inni niekoniecznie a jeszcze inni może będą kalekami do końca życia
    O prędkościach tych panów wiozących do lub z pracy na zachodzie nie wspomnę 15 lat więzienia powinno utemperować innych

  • amsterdam66

    Oceniono 6 razy 6

    Normy pracy nie istnieją u przewoźników polskich liczy się tylko kasa. Kierowcy śpią w busach po kilka godzin i wracają do kraju z pasażerami.

  • bigdonkey

    Oceniono 10 razy 6

    Jeśli to jest jeden z tych busików, które jeżdżą na trasie polska-Niemcy (charakterystyczne malowanie/kolor), to każdy lub większość kierowców powinna mieć postawione zarzuty "narażanie innych osób na utratę życia lub zdrowia" oraz "stwarzanie zagrożenia w ruchu drogowym". Wielokrotnie busy jednej firmy spotykam na trasie i wielokrotnie wyprzedzam tego samego busa a on mnie. Przy czym moja normalna prędkość to 190-230, a na przebudowach 70-90 (ograniczenie 60-80). I na przebudowach jestem wyprzedzany przez te z dużą różnicą, ich prędkość to ponad 100.
    Na autostradzie bez ograniczeń spokojnie te busiki jadą 160 lub wiecej (nie sprawdzałem). I to jest norma, to nie pojedyncze przypadki

  • kwantax

    Oceniono 10 razy 6

    pewnie jechali z Niemiec nocą i kierowca przysnął.

  • Kane CABAL

    Oceniono 18 razy 6

    Nie prędkość jest przyczyną wypadków na autostradach a bezmyślność kierowców. Podjeżdżanie pod sam zderzak, wymuszanie przez TIR-y, pisanie SMS lub oglądanie filmów podczas jazdy(!)

  • komentator.81

    Oceniono 29 razy 19

    Te busy to tragedia.

    Młodzi kierowcy wożą pracowników z Niemiec pędząc po 160-180 km/h, w nocy po autostradzie, załadowani na full.

    Oczywiście bez żadnych przerw i tacho.

  • zeriow

    Oceniono 26 razy 24

    Braciaktrans. Skurczybyki jeżdżą jak szaleni. Kiedyś taki wymusił na mnie pierwszeństwo. Dogoniłem go i spytałem się czy ma świadomość, że byłby wypadek gdybym go nie przepuścił. On do mnie z uśmiechem, że byłby i co z tego. Brak słów. Co z tego, że przewoził ludzi.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX