TVP miała nie przyznać akredytacji na "Sylwestra Marzeń" dla "GW" i "Tygodnika Podhalańskiego"

Telewizja Polska miała nie przyznać akredytacji na "Sylwestra Marzeń" dla fotoreporterów "Gazety Wyborczej" oraz "Tygodnika Podhalańskiego". Według redaktora naczelnego "TP", brak akredytacji może mieć związek z tegoroczną krytyką pierwszej lokalizacji wydarzenia organizowanego w Zakopanem - podaje portal Wirtualnemedia.pl.
Zobacz wideo

- "Tak skończył się wniosek o akredytację Foto na Sylwestra Marzeń. Oto pismo jakie dziś otrzymaliśmy (Nie, nie dziwimy się) : Dzień dobry. Akredytacja nie została przyznana. Pozdrawiamy, Dział Public Relations Biuro Spraw Korporacyjnych Telewizja Polska S.A, ul. Woronicza 17, Warszawa" - taki post pojawił się na Twitterze "Tygodnika Podhalańskiego".

Odmowną decyzję miał także otrzymać Jakub Włodek, fotograf krakowskiego oddziału "Gazety Wyborczej". W sprawie braku akredytacji dla fotoreporterów tych dwóch tytułów na razie nie wypowiedziało się Centrum Informacji Telewizji Polskiej

Zakopane. Fotoreporterzy "Gazety Wyborczej" i "Tygodnika Podhalańskiego" bez akredytacji na "Sylwestra Marzeń" TVP

Według redaktora naczelnego "Tygodnika Podhalańskiego" Pawła Pełki, brak przyznania akredytacji nie będzie znacznie utrudniał pracy dziennikarzom. - Impreza jest na Równi Krupowej, na terenie, który jest ogrodzony. Będziemy fotografować zza płotu lub wejdziemy na wydarzenie jako widzowie. Będziemy je opisywać, robić relację na żywo. Bardzo to nam pracy nie utrudni, może poza tym, że nie będziemy w stanie zrobić z bliska zdjęć artystów takich jak Zenek czy zespół "Boys" - powiedział redaktor naczelny. Dodał jednak, że odmowa akredytacji nie została także im wyjaśniona przez TVP. - To czwarty Sylwester, który mieliśmy opisywać i do tej pory nie było żadnego problemu z otrzymaniem akredytacji. Prawdopodobnie ma to związek z tym, że krytykowaliśmy pierwszą lokalizację, ale jak widać Telewizja Polska tę krytykę podzieliła, ponieważ ostatecznie organizuje Sylwestra na Równi Krupowej w Zakopanem - przyznał Paweł Pełka.

"Tygodnik Podhalański" zbierał podpisy osób sprzeciwiających się decyzji, by Sylwester transmitowany przez TVP odbywał się pod Wielką Krokwią. Nowa lokalizacja nie odpowiadała także dyrekcji Tatrzańskiego Parku Narodowego. Ostatecznie TVP zmieniła lokalizację na Równię Krupową.

Więcej o:
Komentarze (85)
TVP miała nie przyznać akredytacji na "Sylwestra Marzeń" dla "GW" i "Tygodnika Podhalańskiego"
Zaloguj się
  • polakadam

    Oceniono 54 razy 42

    Qrski, gnojku pracujesz podobno w mediach publicznych. Nie możesz odcinac obywatela od informacji o waszym pajacowaniu w Zakopanem. Wisi mi ten wasz sylwester ale pacanie jesteś zatrudniony przez obywateli.

  • evergreen111

    Oceniono 41 razy 29

    Kurski z mediów publicznych zrobił dom publiczny, a sam służy w nim jako burdeltata.

  • bombadilwlocie

    Oceniono 16 razy 14

    Brak możliwości zrobienia zdjęć "artystom" typu Zenek i Boys to naprawdę duży cios dla redaktorów. Ja byłbym w rozpaczy.

  • eliot_rosewater

    Oceniono 17 razy 13

    Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki panie to nikomu… Mmmm… Tak, nie… Nie podoba się. Więc dlatego z punktu mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było. Tylko aplauz i zaakceptowanie. Tych naszych, prawda, punktów, które stworzymy.

  • apolis

    Oceniono 20 razy 12

    No i słusznie.
    Pojadą tacy reporterzy i będą sypać piach w tryby, a dobrze wiemy, czyimi nićmi leją oni wodę na młyny odwetowców z Bonn...

  • antropoid

    Oceniono 15 razy 11

    Sporo tej kasy musiał Kreml podesłać na święta, bo PiSsowska trollnia nie przestaje ujadać na forum już drugi tydzień.

  • miszka_szyfman

    Oceniono 19 razy 11

    Nieobecność na tym wydarzeniu nobilituje .

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX