Rafał Woś dostał od NBP dyplom z błędem ortograficznym. Bank dokonał już korekty

Dziennikarz Rafał Woś z redakcji "Tygodnika Powszechnego" otrzymał w środę wieczorem nagrodę Dziennikarza Ekonomicznego 2019 roku w ramach konkursu im. Władysława Grabskiego organizowanego przez Narodowy Bank Polski. Dyplom otrzymany przez dziennikarza zawierał jednak błąd ortograficzny.

"Tygodnik Powrzechny" - w taki sposób zapisano macierzystą redakcję Rafała Wosia na dyplomie dla Dziennikarza Ekonomicznego 2019 r. w ramach konkursu im. Władysława Grabskiego. Nagrody przyznawał po raz siedemnasty Narodowy Bank Polski.

Na pomyłkę zwrócił uwagę m.in. portal Press.pl. Sam dziennikarz stwierdził na Twitterze, że oburzanie się na błąd jest "małostkowością" i że otrzymał obietnicę poprawienia dyplomu.

W piątek po południu Rafał Woś poinformował, że doręczono mu już nowy dyplom, z poprawnie zapisaną nazwą redakcji.

Zobacz także: Aleksander Kwaśniewski o Adrianie Zandbergu. "Ważne, by wytrzymał psychicznie falę popularności"

Zobacz wideo

Konkurs NBP im. Władysława Grabskiego

W gronie nagrodzonych dziennikarzy ekonomicznych, którym Narodowy Bank Polski przyznał nagrody znaleźli się także Krzysztof Kolany z portalu Bankier.pl, redakcja programu "Państwo w Państwie" telewizji Polsat News, Jakub Styczyński i Patryk Słowik z "Dziennika Gazety Prawnej", Krystian Kaźmierczyk z Telewizji Republika, Robert Kiewlicz z portalu Trojmiasto.pl, Łukasz Kaźmierczak z Polskiego Radia i Jacek Musiał z redakcji Śląski Kurier Wnet.