Ruszyła kampania Polskiej Fundacji Narodowej. W spotach dzieci mówią o krajach Unii Europejskiej

Polska Fundacja Narodowa z okazji 15-lecia członkostwa Polski w Unii Europejskiej wystartowała z kampanią skierowaną do mieszkańców państw, które w 2004 r. weszły do wspólnoty. W ramach kampanii powstało dziewięć spotów .
Zobacz wideo

Filmy opublikowane zostały m.in. w mediach społecznościowych. Kampania skierowana jest do mieszkańców Czech, Estonii, Litwy, Łotwy, Malty, Słowacji, Słowenii Węgier i Cypru.

15-lecie Polski w UE. PFN przygotowała spoty

Te państwa razem z Polską w 2004 r. wstąpiły do Unii Europejskiej. "Dokładnie 15 lat temu Polska wraz z 9 innymi państwami dołączyła do dużej rodziny Unii Europejskiej! Mamy dla Was specjalną wiadomość od polskich dzieci urodzonych po 2004 roku! Dziękujemy za te 15 lat i cieszymy się na kolejne!" - czytamy na Twitterze PFN przy polskiej wersji klipu.

W filmach występują dzieci urodzone po 2004 r. Bohaterowie i bohaterki spotów odpowiadają na pytania dotyczące różnych krajów wspólnoty. 

Działajmy razem na rzecz zapobiegania plastikowej epidemii. Jeśli chcesz pomóc - wpłać datek >>

embed
Więcej o: