Wszyscy podróżni zostali panią Katarzyną. PKP Intercity "zmieniło" imiona i nazwiska na biletach

Pasażerowie kupujący w sieci bilety na pociąg PKP Intercity mogli się mocno zdziwić - na dokumentach znajdowało się jedno i to samo kobiece imię i nazwisko. Spółka przeprasza za usterkę i zapewnia, że bilety ze zmienionymi danymi i tak będą uznawane przez konduktorów.
Zobacz wideo

Nietypowa awaria dotyczyła pasażerów PKP Intercity, którzy w ostatnich godzinach kupowali bilety na pociągi przez internet. Internetowy zakup wymaga podania imienia i nazwiska, ponieważ konduktor w pociągu sprawdza również dane z dokumentu tożsamości.

Tymczasem na biletach pobieranych w sobotę przez pasażerów znajdowały się dane pani Katarzyny S., na wszystkich te same - podaje portal Rynek-kolejowy.pl.

W dniu 5 stycznia 2019 r. w systemie sprzedaży internetowej e-IC wystąpiła usterka, która spowodowała, że pobierane bilety (w formacie PDF) zawierają zmienione dane właściciela biletu. PKP Intercity podejmuje działania mające na celu przywrócenie prawidłowych danych na biletach

- czytamy w komunikacie opublikowanym na stronie internetowej PKP Intercity.

Spółka zapewnia, że "podróżni mogą odbywać przejazdy na podstawie biletu z danymi zmienionymi w wyniku usterki". PKP Intercity przeprasza i podkreśla, że pracuje nad wyeliminowaniem błędu.

Więcej o: