Nietypowa awaria dotyczyła pasażerów PKP Intercity, którzy w ostatnich godzinach kupowali bilety na pociągi przez internet. Internetowy zakup wymaga podania imienia i nazwiska, ponieważ konduktor w pociągu sprawdza również dane z dokumentu tożsamości.
Tymczasem na biletach pobieranych w sobotę przez pasażerów znajdowały się dane pani Katarzyny S., na wszystkich te same - podaje portal Rynek-kolejowy.pl.
W dniu 5 stycznia 2019 r. w systemie sprzedaży internetowej e-IC wystąpiła usterka, która spowodowała, że pobierane bilety (w formacie PDF) zawierają zmienione dane właściciela biletu. PKP Intercity podejmuje działania mające na celu przywrócenie prawidłowych danych na biletach
- czytamy w komunikacie opublikowanym na stronie internetowej PKP Intercity.
Spółka zapewnia, że "podróżni mogą odbywać przejazdy na podstawie biletu z danymi zmienionymi w wyniku usterki". PKP Intercity przeprasza i podkreśla, że pracuje nad wyeliminowaniem błędu.