"Największą nagrodą z podróży jest powrót do domu, czasem zajmuję chwilę, czasem jeden głęboki wdech. Mija godzina i kolejna godzina. Upływają dni i noce..." - tak zaczyna się krótka historia w języku angielskim, pełna kadrów z podróży ludzi na całym świecie.
"A teraz wyobraź sobie, że wracasz do domu z podróży po 123 latach. Polacy nie mieli domu przez 123 lata. A teraz mija 100 lat od tej chwili, gdy ten dom odzyskali. Świętujmy z nimi!" - kończy swoją opowieść Mel Gibson i wręcza słuchającemu go mężczyźnie znaczek z polską flagą.
Najnowszy spot PFN został bardzo dobrze oceniony w sieci. "Super!", "No w końcu", "Autentycznie rewelacyjny", "Mm ciarki! Dobra robota" - piszą w większości dość zgodnie użytkownicy Twittera. Produkcję na 100-lecie niepodległości zauważył także były wicepremier Janusz Piechociński. "PFN potwierdza że żyje…." - komentuje.
"Ok. Przepraszam. jest światełko w tunelu bo zobaczyłem spot wyprodukowany przez PFN." - to z kolei Jacek Czarnecki z Radia ZET.