Strona z prześmiewczymi paskami "Wiadomości" już nie działa. "Zajął się nią dział prawny TVP"

Dział prawny TVP analizuje, czy podjąć kroki prawne wobec twórcy strony, dzięki której można było tworzyć paski łudząco podobne do tych z głównego wydania "Wiadomości - podaje serwis wirtualnemedia.pl.

Domena Pasek-tvp.pl działała kilka dni. Jak opisują wirtualnemedia.pl, na stronie nazwanej „Generatorem Pasków TVP” można było wybrać sobie tło z jednym z czterech prowadzących „Wiadomości” TVP1: Danutą Holecką, Michałem Adamczykiem, Krzysztofem Ziemcem i Antonim Trzmielem, a następnie podłożyć dowolną treść na tzw. pasku.

W internecie, na portalach społecznościowych, błyskawicznie zaroiło się od prześmiewczych memów. Jednak w weekend strona przestała działać. 

Jak czytamy w serwisie Wirtualnemedia.pl, "witryną zajął się dział prawny Telewizji Polskiej". Prawnicy analizują „Generator Pasków TVP” pod kątem m.in. ochrony dóbr osobistych, wykorzystania logotypu Telewizji Polskiej oraz wykorzystania wizerunku pracowników. Jeszcze nie zdecydowano, czy TVP podejmie kroki prawne wobec twórcy strony - informuje serwis. 

Jeśli jesteś bardziej wymagającym czytelnikiem, to musisz wypróbować nasz nowy newsletter >>>

Owsiak obejrzał "Wiadomości" o Woodstocku. I apeluje do Ziemca: Krzychu, nie wolno kłamać

Więcej o: