Najpierw Light, teraz Cherry. Kolejna Coca-Cola znika z rynku. Ale będzie nowy napój

Coca-Cola Cherry znika z polskiego rynku. Ale to nie oznacza, że nie będziemy mogli już napić się wiśniowej odmiany napoju - marka wprowadza nowy wariant, z mniejszą zawartością cukru.

W ubiegłym roku koncern Coca-Cola wycofał z polskiego rynku napój w wersji Light. Firma nie informowała o tym w żaden sposób konsumentów, Cola Light po prostu przestała być dostarczana i sprzedawana. Na decyzji zaważył fakt, że w sprzedaży były dwa warianty napoju bez cukru – Coca-cola Light i Zero. Konsumenci nad wisłą mieli wybrać ten drugi napój. Na innych europejskich rynkach nadal można ją kupić pod nazwą Light lub Diet.

Teraz Coca-Cola zdecydowała o wycofaniu wariantu wiśniowego - Coca-Coli Cherry. Jak informuje serwis Wirtualne Media, ma to związek z modyfikacją oferty napojów w ramach realizacji europejskiego zobowiązania do obniżenia całkowitej zawartości cukru w produktach o 10 proc. do 2020 roku.

Lubianą przez wielu Coca-Colę Cherry zastąpi Coca-Cola Cherry Zero Cukru. Będzie to drugi napój marki z obniżoną zawartością cukru na polskim rynku - wcześniej wprowadzono Coca-Colę Zero o "klasycznym" smaku.

Zwykła, zero czy ze stewią? 5 smaków Coca-Coli. Naprawdę smakują tak samo?