Senat będzie miał nowe logo. Za 110 tys. zł. Kancelaria tłumaczy, że chodzi o coś więcej

Na twitterowym profilu dane publiczne opublikowano treść umowy na wykonanie projektu systemu identyfikacji wizualnej Senatu i Kancelarii Senatu. Wykonawca otrzyma za to 110 700 złotych.

Umowa została zawarta 14 września między Kancelarią Senatu a firmą Headmade. Za wykonanie projektu systemu identyfikacji wizualnej wykonawca ma otrzymać 83 025 zł, a za przeniesienie autorskich praw majątkowych 27 675 zł.

Kancelaria Senatu napisała na Twitterze, że nie chodzi o rebranding, jak podały dane publiczne, lecz system identyfikacji oparty na dotychczasowym. 

Ponadto kancelaria oświadczyła, że informowała wcześniej, jak będzie przebiegał proces projektowania i jaki będzie jego koszt. 

Kancelaria Senatu ogłosiła konkurs w marcu we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej. Identyfikacja wizualna dotyczy: Senatu oraz jego organów, tj. marszałka, prezydium, Konwentu Seniorów, komisji senackich, biur senatorskich, szefa Kancelarii Senatu - z zastosowaniem godła państwowego.

Druga część konkursu dotyczyła identyfikacji wizualnej Kancelarii Senatu i jej jednostek, – z zastosowaniem Orła Zygmuntowskiego.

Kancelaria Senatu: nowe logo to "fake news"

Szef Kancelarii Senatu Jakub Kowalski? napisał we wtorek na Twitterze, że "medialne doniesienia o tym, że Senat pracuje nad nowym logiem to fake news". 

"System Identyfikacji Wizualnej, nad którym pracujemy w porozumieniu z @prezydentpl @KancelariaSejmu @PremierRP, ma być podstawą dla spójnego systemu identyfikacji państw" - napisał.

Łatwiejszy dostęp do broni palnej? Rozprawiamy się z argumentami zwolenników pomysłu [MAKE POLAND GREAT AGAIN odc.6]

Więcej o: