"Resortowe dzieci" i upadająca cebula - to tylko początek spotu reklamowego "Gazety Polskiej"

Są cytaty z Piłsudskiego i Kaczyńskiego, a także wyrzucanie śmieci z balkonów. Tak wygląda reklama nowego, magazynowego wydania "Gazety Polskiej".

Od marca konserwatywny tygodnik Tomasza Sakiewicza "Gazeta Polska" będzie ukazywał się w nowej, bardziej magazynowej odsłonie. Gazeta promuje nowe wydanie spotem reklamowym, który będzie ukazywał się m.in. w TV Republika i TVP1.

30-sekundowe wideo opublikowano dziś także na Twitterze, a użytkownicy portalu zaczęli zwracać uwagę na niektóre elementy.

Po pierwsze, w pierwszych sekundach spotu na ziemi ląduje... foliowa torebka z cebulami i marchwią. 

Po tym widzimy gazety wyrzucane z balkonu bloku. Szczególnie ten motyw zwrócił uwagę wielu osób na Twitterze.

Pomiędzy ujęciami lecących gazet i wpatrzonych w nie osób, pojawiają się hasła, mające prawdopodobnie charakteryzować nowe wydanie "Gazety Polskiej". Jest "bez resortowych dzieci" (termin pochodzi z tytułu książki dot. powiązań przedstawicieli "elit" z osobami ze struktur PRL), pada hasło "cześć i chwała bohaterom". 

Są też nawiązania do cytatów - o "lepszym sorcie" (parafraza słów Jarosława Kaczyńskiego) oraz "bić k...y i złodziei" Piłsudskiego.

Pod koniec gazetę zachwala redaktor naczelny Tomasz Sakiewicz. - Nowy, magazynowy format. Doskonały papier. Ponad 100 stron - mówi. 

Prawicowe gazety zarabiały więcej m.in. dzięki państwowym reklamom

W  pierwszym półroczu 2016 roku "Gazeta Polska" zarobiła na reklamach 4,1 mln zł, o 287,2 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Wzrosty odnotowały też inne prawicowe tytuły - podawały wirtualnemedia.pl. 

- Głównym powodem tych wzrostów są przede wszystkim wzmożone wydatki spółek Skarbu Państwa oraz ministerstw - komentował na łamach portalu wirtualnemedia.pl Mateusz Kapłan, specjalista z domu mediowego ZenithOptimedia Group.

 

 

 

Więcej o: