Po tym, jak Agata Młynarska rozstała się z Telewizją Polską, spekulowano, że dostała pracę w jednym z portali. Jednak dziennikarka tę informację zdementowała. I nic dziwnego, bo dostała posadę dyrektora rozwoju telewizji TLC. Ma odpowiadać za strategię stacji na polskim rynku, a także współpracować z jej zespołem programowym i marketingowym.
Młynarska: To nowe, ekscytujące wyzwanie
- Naszą ambicją jest przekształcenie marki TLC w telewizję pełną emocji. Współpraca z Agatą Młynarską, osobą niezwykle dynamiczną, z ogromnym doświadczeniem w mediach i komunikacji, pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania polskiej widowni - mówi Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery Networks w regionie CEEMEA (Europa Środkowo-Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka).
Sama Młynarska na razie mówi niewiele. - Współpraca z TLC to dla mnie zupełnie nowe, ekscytujące wyzwanie zawodowe. Cieszę się, że będę miała możliwość wykorzystania swojego dotychczasowego doświadczenia w realizacji pomysłów, które pozwolą polskiej publiczności odnaleźć siebie w tej silnej, międzynarodowej marce – zapowiada.
Była gwiazdą TVP i Polsatu
Agata Młynarska zaczęła współpracę z TLC z początkiem września. Wcześniej, przez kilkanaście lat była związana z TVP – od września 2013 r. do połowy czerwca współtworzyła i prowadziła na żywo „Świat się kręci”. Do 2013 roku, przez siedem lat pracowała w Polsacie, gdzie kierowała zespołem nowych projektów, miała też własne programy m.in. Polsat Cafe.