Największe w historii badania nad kobiecą sylwetką zlecone przez markę Levi's wykazały, że 87% kobiet chciałoby nosić lepiej dopasowane dżinsy. To odkrycie doprowadziło markę Levi's do stworzenia linii dżinsów, dzięki którym kobiety uwierzą w siebie. Rezultatem jest linia Levi's Curve ID podzielona na trzy fity przeznaczone dla trzech różnych typów sylwetek: Slight, Demi i Bold Curve oraz kampania promująca prawdziwe kobiety wraz z ich zaokrągleniami, stworzona specjalnie dla żeńskiej publiczności.
Levi's wybrał legendarnego fotografa Peter'a Lindbergh'a, by uchwycił istotę Levi's Curve ID. Znany z niesamowitej umiejętności fotografowania kobiet, jest jednym z najważniejszych punktów tego projektu. Znany na całym świecie, nagrodzony wyróżnieniami "Highest Achievement Award for Fashion" i "Best International Fashion Photographer" Lindbergh miał za zadanie uchwycić indywidualność artystek Lykke Li, Violet i Miss Nine, uwydatniając ich charaktery, osobowości oraz indywidualną aurę.
Zdjęcia odbyły się w Los Angeles, w Californii. Każda z dziewczyn wybrała dla siebie miejsce, z którym jest związana emocjonalnie. Podziwiamy więc Lykke Li w modelu Slight Curve przy Venice Beach, Violet w modelu Demi Curve przy Figueroa Terrace i Miss Nine w modelu Bold Curve przed Avalon Klub na Sunset Strip, klubem, gdzie występowała jako wschodząca gwiazda didżejskiej sceny, na której dziś święci triumfy.
Finalnym efektem jest zbiór fantastycznych zdjęć z każdą z artystek, które w idealny sposób uchwyciły miejski klimat Los Angeles. Każde zdjęcie jest naturalne, spontaniczne, ponad wszelką wątpliwość autentyczne i pełne wyrazu.
Cytaty każdej z nich idealnie oddają klimat zdjęć i charakter dziewczyn:
Kampania Levi's Curve ID promuje prawdziwe kobiety i ich krągłości, tworząc oryginalną denimową markę, trendową i absolutnie najlepszą.
Levi's Curve ID
New Custom Fits for Women - Rewolucja w krojach damskich