Serial TVN wypromował modę na Maderę

PRZEGLĄD PRASY. Po tym jak TVN wyemitował odcinek serialu "Teraz albo nigdy", którego akcja toczyła się na Maderze, portugalska wyspa stała się turystycznym hitem - pisze "Dziennik". Wcześniej wycieczki na Maderę były tak mało popularne, że niektóre biura podróży wycofały je ze swoich ofert.

W większości biur podróży wycieczki na Maderę od dawna są wyprzedane. Ludzie rezerwowali miejsca nawet z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem - pisze "Dziennik".

Jednak jak zaznacza gazeta, gdy rok temu Madera po raz pierwszy znalazła się w szerokiej ofercie biur podróży, okazała się klapą. Chętnych było niewielu. Choć - jak przypomina "Dziennik" - kiedyś na Maderze wypoczywało wiele znanych osób m.in. marszałek Józef Piłsudski.

Stosunkowo niskie ceny wycieczek nie przyciągały turystów. Polska filia biura Neckermann wycofała się z Madery jesienią - pisze "Dziennik".

Najlepszą promocją okazał się serial TVN. Odkąd Madera pojawiła się w "Teraz albo nigdy", portugalska wyspa stała się hitem. - Sprzedaż skoczyła nam cztero-, a nawet pięciokrotnie. Wszystko się sprzedało - powiedział "Dziennikowi" kierownik sprzedaży biura TUI.