Już w najbliższy wtorek Forum Biznesu Sportowego!

Forum Biznesu Sportowego odbędzie się w dniach 13-14 maja br. w obiektach Stadionu Narodowego w Chorzowie. Wśród ekspertów tego unikatowego spotkania będą prezes zarządu Narodowego Centrum Sportu Michał Borowski oraz członek rady nadzorczej angielskiej Football League Neil Doncaster i główny analityk Initiative Sports Futures Kevin Alavy. Organizatorem wydarzenia jest Ciszewski Marketing Sportowy.

"Wychodzimy naprzeciw bieżącym, istotnym dla polskiego sportu tematom, dlatego prezes Narodowego Centrum Sportu Michał Borowski opowie o stanie przygotowań do stworzenia szerokiej oferty usługowej Stadionu Narodowego w kontekście Euro 2012" - poinformował Wojciech Majeran, organizator wydarzenia i dyrektor zarządzający Ciszewski Marketing Sportowy. "Natomiast przedstawiciele Transparency International Polska, organizacji podejmującej działania przeciwko zjawiskom korupcji, oraz Widzewa Łódź przybliżą uczestnikom temat przejrzystości biznesowej w piłce nożnej" .

Ekspertami Forum będą wybitni praktycy: Neil Doncaster , dyrektor wykonawczy Norwich City FC i członek rady nadzorczej Football League, jest specjalistą ds. zarządzania prawami medialnymi i internetowymi klubów sportowych - podczas Forum przedstawi tę tematykę na przykładzie angielskich klubów piłkarskich.

Kevin Alavy , główny analityk Initiative Sports Futures, opowie o wzroście zainteresowania sportem wśród kobiet oraz przedstawi przykłady imprez sportowych, w których płeć piękna stanowi istotną część kibiców.

Prof. Francesc Pujol - współtwórca Economics, Sport and Intangibles research group (ESIrg) - znawca tematyki wartości medialnej zawodników i zespołów sportowych, pokaże na podstawie przykładów z raportów ESIrg, jak sponsorzy mogą wykorzystywać analizę wartości medialnej zespołów lub sportowców w celu zmaksymalizowania korzyści biznesowych.

Joerg Wilmes , dyrektor marketingu banku Eurohypo, sponsora niemieckiej reprezentacji w piłce ręcznej, przedstawi sposób wykorzystania sponsoringu sportowego Eurohypo w budowaniu marki i komunikacji z klientami.

Wśród ekspertów Forum będzie także Lesley Giddins , specjalistka ds. społecznej odpowiedzialności biznesu, wicedyrektor David Taylor Partnerships. W oparciu o przykłady z Wielkiej Brytanii Giddins opowie o działaniach pozwalających organizacjom sportowym i ich sponsorom realizować cele wspólnie ze społecznością lokalną.

"Główną ideą Forum jest udostępnianie praktycznej wiedzy, dlatego najpierw przeprowadziliśmy sondaż dotyczący doboru programu i ekspertów. Program Forum dotyczy aspektów biznesu sportowego z punktu widzenia klubów, sponsorów i inwestorów, menadżerów a także miast i regionów" - podkreślił Majeran. "Oprócz prezentacji, proponujemy uczestnikom także warsztaty i debaty. Forum to nie tylko najważniejsze i najciekawsze kwestie merytoryczne, ale też pretekst do spotkań biznesowych i unikatowa formuła umożliwiająca dyskusje na temat proponowanych rozwiązań" - dodał.

Szczegółowe informacje dotyczące Forum oraz formularz rejestracyjny znajdują się na stronie internetowej www.forumbiznesusportowego.pl .