Program Forum Biznesu Sportowego

Program Forum Biznesu Sportowego

Dzień I - 13 maja 2008

Neil Doncaster - członek zarządu Football League i Football League Interactive; prezes Norwich City FC

Wspólne zarządzanie prawami medialnymi i marketingowymi przez kluby sportowe jako metoda osiągnięcia sukcesu i stabilności finansowej

Michał Borowski - prezes zarządu Narodowego Centrum Sportu

temat do ustalenia

Kevin Alavy - główny analityk Initiative Sports Futures

Kobiety jako fani sportu - jak je zainteresować i jak trafić z przekazem sponsorskim

Katarzyna Sobstyl - prezes Ruchu Chorzów (niepotwierdzona)

Imprezy sportowe jako widowisko rodzinne

Joerg Wilmes - dyrektor marketingu banku Eurohypo AG

Sponsoring jako sposób na budowanie marki i komunikację z klientami

przedstawiciele firmy Ciszewski Marketing Sportowy

temat do ustalenia

przedstawiciel banku BZ WBK

temat do ustalenia

Dyskusja przedstawicieli klubów i sponsorów

Długoterminowa współpraca organizacji sportowej ze sponsorem - jak zapewnić obustronne korzyści?

Wieczorny Bankiet

Bankiet, który okraszą atrakcje artystyczne m.in.: wystąpienia bandu oraz pokaz barmański.

Dzień II - 14 maja 2008

Prof. Francesc Pujol - ESIrg, Uniwesytet Nawarry

Wartość medialna sportowców - co oznacza i jak ją zdyskontować?

Lesley Giddins - David Taylor Partnerships

Sport w społeczności lokalnej - dlaczego zaangażowanie społeczne opłaca się klubom i sponsorom?

Zero, 2 Sport

Warsztat: Budowanie marki sportowej