Neil Doncaster - członek zarządu Football League i Football League Interactive; prezes Norwich City FC
Wspólne zarządzanie prawami medialnymi i marketingowymi przez kluby sportowe jako metoda osiągnięcia sukcesu i stabilności finansowej
Michał Borowski - prezes zarządu Narodowego Centrum Sportu
temat do ustalenia
Kevin Alavy - główny analityk Initiative Sports Futures
Kobiety jako fani sportu - jak je zainteresować i jak trafić z przekazem sponsorskim
Katarzyna Sobstyl - prezes Ruchu Chorzów (niepotwierdzona)
Imprezy sportowe jako widowisko rodzinne
Joerg Wilmes - dyrektor marketingu banku Eurohypo AG
Sponsoring jako sposób na budowanie marki i komunikację z klientami
przedstawiciele firmy Ciszewski Marketing Sportowy
temat do ustalenia
przedstawiciel banku BZ WBK
temat do ustalenia
Dyskusja przedstawicieli klubów i sponsorów
Długoterminowa współpraca organizacji sportowej ze sponsorem - jak zapewnić obustronne korzyści?
Wieczorny Bankiet
Bankiet, który okraszą atrakcje artystyczne m.in.: wystąpienia bandu oraz pokaz barmański.
Prof. Francesc Pujol - ESIrg, Uniwesytet Nawarry
Wartość medialna sportowców - co oznacza i jak ją zdyskontować?
Lesley Giddins - David Taylor Partnerships
Sport w społeczności lokalnej - dlaczego zaangażowanie społeczne opłaca się klubom i sponsorom?
Zero, 2 Sport
Warsztat: Budowanie marki sportowej