W ostatni weekend bank Pekao przeniósł kilkadziesiąt tysięcy rachunków byłych klientów BPH na swoją platformę informatyczną w ramach tzw. fuzji operacyjnej- od poniedziałku logują się oni wyłącznie przez stronę Pekao. Cytowani w tekście Moniki Krześniak przedstawiciele Pekao zapewniają, że klienci otrzymali odpowiednio wcześniej nowe identyfikatory (loginy), hasła i kody pocztą w odrębnych przesyłkach. Jednak według informacji "GP" nie wszyscy klienci zostali poinformowani o zmianach na czas. Gazeta cytuje jednego z klientów, który stracił dostęp do swoich pieniędzy, bo jego hasła do konta Sezam już nie działały a informacji o tym, że po zmianie jest posiadaczem konta Pekao24 i powinien logować się przez stronę tego banku nie wiedział.
"GP" zauważa, że klientów detalicznych Pekao, przejętych z Banku BPH, czeka jeszcze jedna zmiana - wymiana kart kredytowych wydawanych przed fuzją. Najdalej 2 marca wszystkie stare karty zostaną zablokowane. I nie będzie możliwe czasowe ich odblokowanie. Nawet gdy nowe, wysyłane pocztą przez bank, nie dotrą na czas.